Site icon מקומון רמת גן

כיצד השתנו הפנים של כרטיסי הביקור בעשור האחרון?

כרטיסי ביקור היו תמיד הדבר הראשון שכל איש עסקים או בעל מקצוע הדפיס לעצמו בשנים שבהן לא היו דרכים אחרות להציג את עצמם. שנים חשוב שעם התפתחות הדיגיטל יודפסו פחות כרטיסי ביקור אבל לא זו בלבד שזה לא קרה, אלא גם התפתחו עוד דרכים שונות לעצב את כרטיסי הביקור ונוספו טכנולוגיות שונות שמרחיבות את אפשרויות העיצוב שלהם.

היום, בשנת 2021, יש יותר אפשרויות להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים בצורות מגוונות יותר. זה ללא ספק הפך להיות שדה רחב של עיצובים מרהיבים ומרשימים ודרכי הצגה שונות לכל איש מקצוע, מהקלאסי והמאופק ביותר ועד האקסצנטרי והלא-קונבנציונלי ביותר. זה השינוי העיקרי שחל בימינו בהדפסת כרטיסי ביקור, כך שהם יכולים להיות הרבה יותר עשירים בעיצוב שלהם, להוסיף תדפיסים מיוחדים – שקועים או בולטים, להוסיף ציפויי פויל בכסף או בזהב וציפויי לכה או להשאיר מאט. הכל נראה היום קביל וייחודי אם מעצבים זאת נכון ומצליחים להעביר מסר מדויק בגודל 5X9 ס"מ, או בגודל אחר לבחירתכם.

למה להדפיס כרטיסי ביקור?

מתברר שסמארטפון ושליחת ווצאפ לא תמיד עושה את העבודה הנכונה של הצגת השירותים שלכם ללקוחות ולעמיתים לעסקים. בגלל זה היום מדפיסים עדיין כרטיסי ביקור על נייר, משום שזוהי תמיד הדרך הנוחה והמנומסת יותר להציע את שירותיכם לאנשים אחרים מבלי לכפות עליהם נוכחות דיגיטלית שלכם בסלולרי החכם שלהם. זוהי גם דרך אסתטית יותר שנשארת אתם ונוחה לשליפה גם מהכיס וגם מהתיק, והוא נראה הרבה יותר זמין ונגיש מאשר להתחיל לחפש בכל הקבצים של הדיגיטל מי בדיוק דיבר אתכם.

כרטיס ביקור. pixabay
מה השתנה היום בעיצוב כרטיס ביקור?

הטכנולוגיות המתפתחות הפכו אפשרויות שונות לנגישות וזולות יותר, ואפילו סוגי נייר שונים שהיו נדירים יותר זמינים למי שמחפש כרטיסי ביקור על נייר איכותי ויפה. עומדים לרשותכם בימינו סוגי נייר כמו נייר קראפט, נייר כורמו, נייר פנינה, נייר ממוחזר לחובבי הקיימות, נייר בטקסטורות שונות ונייר נטול עץ. על חלק מהסוגים האלה אי אפשר היה להדפיס בעבר בטכניקות שונות אבל היום אפילו ההדפסות הפכו להיות יותר זמינות בגלל שכלול בהן. היום גם הרזולוציה של הצבעים שאפשר לקבל על כרטיסי ביקור השתפרה ואם פעם היה הבדל גדול בין הצבעים שראיתם בדיגיטל וצבעים בדפוס, היום אנחנו מקבלים את האיכות הזאת גם בדפוס.

ציפוי פויל, הטבעות ושיקועים של כרטיסים

טכניקות שונות שהפכו לזמינות יותר בימינו הן טכניקות של ציפוי פויל שמשאירות על כרטיס הביקור שלכם צורות ואותיות מוטבעות בצבע זהב או כסף בולט או שקוע, כדי להוסיף ממד נוסף לדו-ממד של הכרטיס. אתם יכולים להפוך היום כל כרטיס כזה להרבה יותר מעניין ומוחשי ביד ובזאת להעניק לו ייחודיות מעניינת כשהכרטיס יכול להיות אלגנטי אבל גם לקבל טאץ' עיצובי יוקרתי נוסף. כמו כן, הבלטות או שיקועים יוקרתיים יכולים להיעשות בצורה עדינה ואסתטית, בדקורציה מעניינת ובגרפיקה מתוחכמת, כאשר סוג הנייר עצמו מעולה ומתאים לכך מבלי להיפגע מהמכונה שמדפיסה זאת, כאמור, זאת בדיוק ההתקדמות הרבה שנוצרה עם השנים כך שאפשר להדפיס בצורה כזאת על נייר מכל סוג שהוא גם מבלי לראות את השיקוע בצד השני.

Exit mobile version