Site icon מקומון רמת גן

כיצד החזרים כספיים יכולים לעזור לך לחסוך ולהרוויח?

משנת 2020, העולם הולך לכיוון של אינפלציה ואפשר לומר שכיום, בשנת 2023, אנו נמצאים בשיא שלה. בישראל אנו מרגישים זאת לפי יוקר המחיה ומוצרים שרכשנו בעבר במחיר סביר, עולים כיום פי 2 ופי 3 לפעמים. ולמרות שיש עליית מחירים, עדיין כולנו ממשיכים להתקיים וגם לרכוש מוצרים ולמזלנו, רשת האינטרנט פתוחה לפנינו ומאפשרת לרכוש מוצרים ברשת ולבצע השוואת מחירים בין חברות שונות ורשתות שיווק וקניות וכך להפוך את הקניה ליותר משתלמת. מעבר להשוואת המחירים, יש עוד משהו שכולנו יכולים לבצע על מנת לחסוך יותר כסף בקניות שלנו והוא להשתמש בקאשבק. במאמר הבא נסביר על השיטה שתאפשר לכם החזרים כספיים.

מה זה קאשבק?

קאשבק היא תוכנית שמתגמלת קונים על ביצוע רכישות דרך פורטל או פלטפורמה ספציפיים. זוהי דרך עבור קמעונאים לתמרץ קונים להשתמש בשירות שלהם וזהו גם יתרון עבור הצרכנים. כאשר אתם מבצעים רכישות באמצעות תוכנית החזר כספי, אתם תקבלו אחוז ממחיר הרכישה שלכם בחזרה בצורה של מזומן ישירות אל הקאשבק שלכם או אל חשבון הבנק . לדוגמה, אם תוכנית קאשבק מציעה שיעור החזר כספי של 5% ואתם מוציאים סכום של 200 שקלים, 5 אחוזים מהם תקבלו כהחזר.

צבירת ההחזרים הם החיסכון

כל העניין בקאשבק הוא לא המקרה היחיד המקנה לכם הנחה אחת בלבד, אלא רכישות חוזרות ונשנות המאפשרות לכם לחסוך עשרות שקלים בכל קנייה. בקנייה אחת מדובר בכמה שקלים ובאיסוף כל הכספים האלו יחד, מגיעים להחזרים גבוהים שמסייעים לכם לחסוך בקניות שלכם. אילו לא הייתה תכנית כזו, הרי שהייתם משלמים מחיר מלא ולא חוסכים בכל קנייה.

צילום: pixabay

איך עובד קאשבק?

כדי להתחיל להרוויח מקאשבק, תצטרכו להירשם לתוכנית החזר כספי. ישנן תכניות רבות ושונות שזמינות בשלל אתרים, החל מאפליקציות עצמאיות ועד תכניות תגמול בכרטיס אשראי. לאחר שנרשמתם לשירות, תוכלו להתחיל לקנות דרך הפורטל או הפלטפורמה של התוכנית ולהתחיל לקבל החזרים לפי מה שהוגדר בכל רשת ורשת.

מצב של  Win –win

כאשר אתם מבצעים רכישות ורשומים לתכנית קאשבק, אותה תכנית תקבל עמלה מהקמעונאי על כך שהיא סוג של מתווך בין הלקוח לחנות, שכן הלקוח רכש בחנות בתמורה להנחות האחוזים. לאחר מכן הם יעבירו לך חלק מהעמלה הזו בצורה של קאשבק. עמלה זו היא בדרך כלל אחוז ממחיר הרכישה, כך שככל שתוציאו יותר, כך תוכלו להרוויח יותר.

מה עושים עם הכסף שחזר?

הכסף שחזר אליכם לחשבון הוא כסף שלכם ואתם יכולים לעשות בו מה שאתם רוצים. יש אנשים שבוחרים לרכוש איתו רכישות נוספות ויש כאלו שיחליטו לחסוך את הכסף הזה, בידיעה שגם ככה הוציאו אותו קודם לכן. אנשים שחוסכים קאשבק יוצרים לעצמם חסכונות קטנים שהופכים בהמשך לגדולים.

Exit mobile version