Site icon מקומון רמת גן

כיצד אפשר להתמודד עם יונים?

יונה הינה ציפור קדומה ונפלאה שאינה מזיקה בדרך כלל בזמן שהיא נמצא בכיכרות העיר, תוך שיונה נחשבת גם לסמל השלום והאחווה. אבל מה עושים כאשר היונים מתנחלות באזור המגורים? ביצוע הרחקת יונים בצורה הומאנית ומקצועית: יכולה לפתור את הבעיה!

אם אתם גרים בבניין משותף או בבית פרטי, אתם בוודאי יודעים כי יונים עלולות לפקוד מפעם לפעם את האזור, "להתנחל" בו וגם לבנות כנים על גבי אדניות וחלונות, שם הן יגדלו משפחת יונים לתפארת מדינת ישראל!

ולמרות הרצון הטוב והצורך לטפח את הסביבה ולשמור על הטבע, קיומה של יונה באזור המגורים לא תמיד מומלצת, וזאת משום שיונים עלולות להעביר מחלות לילדים, הן לעיתים נגועות בכיני יונים וגורמות לרעש, כמו גם ללכלוך.

אז מה עושים?

כיום באמצעות שירותי הדברה מקצועיים, כמו גם באמצעות אנשי מקצוע המבצעים הרחקת יונים בצורה הומנית, אפשר לפתור את הבעיה מבלי לפגוע ביונה או בצאצאיה לחץ כאן.

הוא רק נראה בלתי מזיק. צילום:pixabay

כיצד מרחיקים יונים? הנה כמה שיטות טובות:

שימוש ברשתות –אנשי המקצוע המומחים בהרחקת יונים הם כאלה שעל ידי התקנת רשתות יכולים למנוע את התמקמות היונה באזור המגורים. באמצעות הצבת רשתות ייעודיות על גבי מוקדים שונים בבניין, היונים מתקשות להגיע אל אדני החלון או המרפסות ובכך מחפשות מקום אחר להתנחל בו.

הדברה אלקטרונית – דרך נוספת להרחיק יונים הינה באמצעות שימוש בגלי קול ותדרים המושמעים ליונים ומרחיקים אותם מהמקום. כיום, חברות מקצועיות העסוקות בפעולות שונות עבור הרחקת יונים: פועלות באמצעות השמעת תדרים שאינם נעימים ליונה מתוך מכשיר אולטרסוני שמרחיק את היונים מהמקום ומרתיע אותן. בכך אפשר לבצע הרחקה באופן הומאני.

שימוש בדחלילים – אם אתם רוצים לבצע את ההדברה באופן עצמאי, תוכלו באמצעות רכישת דחליל (דחלילים ניתן למצוא בכל חנות חומרי בניין או חנות לציוד גינה), להרחיק את היונים מהמקום. עם זאת יש לקחת בחשבון ששיטה זאת לא תמיד עובדת וזאת משום שבשלב כלשהו היונה מבינה כי לא מדובר בבעל חיים, אלא אלמנט דומם, ובכך חוזרת למקום.

ומה לגבי שימוש בדוקרנים?

זה נכון, בעבר ולצערנו גם כיום, רבים משתמשים בדוקרנים על מנת להרחיק יונים. עם זאת חשוב לדעת כי מדובר בשיטה שאינה הומנית או ידידותית לסביבה וזאת בשל הדוקרנים הפוצעים את היונה ומזיקים לה. בשל כך חשוב לבצע הרחקת יונים רק עם המומחים כמו אלה של חברת Eco-Pesti הדברה. בכך תוכלו להבטיח שקט ושלווה באזור המגורים.

Exit mobile version