Site icon מקומון רמת גן

כורסאות מעוצבות: פריט חובה בכל סלון

כורסאות מהוות פריט אופנתי ושימושי בחדרים או בסלונים של בתים ומשרדים. במשרדים כורסאות אידיאליות להמתנה עבור לקוחות, ואז כורסאות מעוצבות יכולות להיות אידיאליות לקליניקות ומשרדים למיניהם, כדי להוסיף למראה של החדר. גם בבתים, כורסאות מעוצבות מוסיפות יופי ייחודי לסלונים של בתים או בחדרים בתוך הבית, למשל בחדרי עבודה למיניהם.

כורסאות בבתים או במשרדים יכולות להגיע ככורסאות בעיצובים שונים, חלקם רחבים ונוחים לישיבה ואחרים צרים יותר, וכן בשפע של צבעים וטקסטורות, שתוכלו לבחור מתוכם את מה שאתם אוהבים. כורסאות יכולות להיות פריט מומלץ וחשוב בכל חדר, במשרד או בבית, ולהוסיף לאווירה הייחודית של החדר בו הם נמצאים.

בחנות של ארנה תוכלו למצוא מגוון של כורסאות מעוצבות, במבחר של צבעים וצורות, ותוכלו לבחור את מה שאתם אוהבים. בארנה תוכלו לקנות כורסאות מדגמים מגוונים, כגון כורסאות מעוצבות דגם קלאס, עם משענת לידיים, או כורסאות רחבות מדגם ארמגדון, דגם בולשוי שהן כורסאות צרות יותר ומרופדות, נוחות מאוד לישיבה. כורסאות מדגם בוצ'ר או כורסאות מעוצבות ייחודיות מדגם גולדי, יכולות להיות אידיאליות לבית או לחדרי המתנה במשרדים וקליניקות, ולהוסיף לייחודיות של מראה המקום.

צילום: Pixabay

ניתן למצוא בחנות של ארנה גם כורסאות מעוצבות מדגם ביגי או דגם סוויט, ללא משענת לידיות, למי שמעדיף כורסאות מסוג זה. תוכלו למצוא גם דגם צ'פלין או כורסאות מעוצבות מדגם רויאלטון היוקרתי למראה, או דגם רוקו המקורי והמודרני או דגם במאים, וכן דגם איירון. בחנות ארנה תמצאו גם כורסאות מעוצבות מדגם דולה, עם מראה מקורי וייחודי. תוכלו למצוא גם את דגם בורבון, כורסא נוחה ומעוצבת המגיעה כסט עם משענת לרגליים בנפרד או דגם בריסטו המגיע אף הוא עם משענת נוחה לרגליים. קיימות גם כורסאות מעוצבות מדגם ויקטוריה או דגם אליסה וכן דגם אמזונס או דגם ליאנה, דגמים ייחודיים ויפים במיוחד.

דגמים נוספים ומרשימים הם: דגם נובו או דגם רוברטו, דגם נירו, דגם קסטינה או דגם לוסי, כורסאות מרשימות כאשר כל אחת יש את הייחוד שלה. כורסאות מעוצבות מדגם ג'רי יכולות להיות אידיאליות ככורסאות להנקה וגם סתם ליהנות מכורסא מעוצבת מתנדנדת וכייפית במיוחד. דגמים נוספים ומיוחדים של כורסאות מעוצבות הם: דגם לינדה המרווח, דגם פיטי המעוצב בסגנון מקורי, דגם שילון, דגם לינקס או דגם סוהו המודרניים או להתרווח בכורסא מעוצבת של דגם סופי, דגם מיוחד שניתן לרבוץ עליו בכיף והנאה גדולה.

דגמים נוספים של כורסאות מעוצבות: דגם מוצרט הקלאסי, דגם לינן, או צ'רלי הקלאסי, דגם מרילין, דגם מיני, דגם לאונרדו, דגם לאבסיט האלגנטי, דגם באפלו או דגם צ'סטי, הייחודיים בצורתם, דגם אימי או דגם אריסטו, דגם ארמדליו המיוחד שיוכל להוסיף יופי בכל חדר בו הוא נמצא, דגם ארמנדו, דגם בוניטה, דגם בינגו וינטאג' עם מראה מיוחד מאוד, או דגם בלוצי' בעל המראה היוקרתי או דגם גרינה, דגם האני, דגם זומבי או דגם לבסיט האלגנטיים. כורסא מעוצבת רחבה במיוחד תוכלו למצוא גם בדגם לאבלי. דגמים מודרניים עכשוויים הם למשל, דגם סיטי או דגם פוג'י או דגם פיזה.

כורסאות מעוצבות יכולות להוסיף לאותנטיות ולאלגנטיות של החדר בו הם נמצאים, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הכורסאות מעוצבות שאתם אוהבים, בדגמים ובצבעים האהובים עליכם, ותוכלו להתייעץ עם הנציגים של ארנה כדי שיעזרו לכם בבחירת הכורסא המעוצבת הטובה ביותר עבורכם.  כורסאות מעוצבות הם חלק מרשים ובלתי נפרד ממשרדים, בתים, חדרים וסלונים מגוונים.

Exit mobile version