Site icon מקומון רמת גן

כוכב בסלון

אגדת הכדורגל וכוכב העבר של קבוצת ברצלונה, קרלס פויול המתארח השבוע בישראל והוזמן על ידי חברת הבירה, היינקן על מנת לקחת חלק בפעילות השיווקית של החברה עם ליגת האלופות – "כוכב בסלון".

הגיע ארצה במסגרת הפעילות שכוללת חוויית צפייה עם אוהדי ליגת האלופות בישראל. פויול צפה במשחק חצי גמר ליגת האלופות יחד עם עשרות אוהדים נלהבים.

עבור דוד תירם שחקן הפועל רמת גן, היה זה ערב חצי גמר ליגת אלופות בלתי נשכח כאשר זכה לצפות בחצי גמר ליגת האלופות ולבלות במחיצתו של קרלוס פויול אגדת הכדורגל ומושא הערצתו. לדוד היה בונוס מיוחד: גם הוא משחק בעמדת הבלם בדומה לפויול וגם דובר ספרדית על בוריה. בין השניים התפתחה שיחה בספרדית קולחת והכוכב הספרדי נראה היה נינוח ומרוצה בחברת עמיתו מהליגה הלאומית.

פויול התרגש מקבלת הפנים החמה וציין כי שמח לפגוש את מעריציו בישראל שעדיין זוכרים את הימים הטובים והרגעים הגדולים שלו בברצלונה: "זוהי חוויה מרגשת ומיוחדת עבורי להכיר מקרוב את האוהדים בישראל. נהניתי מכל רגע. אשמח לבקר כאן שוב".

מאחורי הגעתו לארץ של קרלס פויול עומדת חברת "היינקן" וביקורו המתוקשר בישראל התקיים במסגרת הפעילות השיווקית עם ליגת האלופות – "Prepare The Match".

דוד תירם עם פויול. צילום: שוקה כהן
Exit mobile version