Site icon מקומון רמת גן

יש לכם חלום על עסק? יש מי שיעזור לכם להגשים אותו

קרדיט - Canva

בכל שנה נפתחים בישראל אלפי עסקים ואנשים רבים יותר מאשר בעבר מעזים להגשים את החלום שלהם על עסק משלהם. כדי לפתוח עסק חייבים לנקוט כמה צעדים ביורוקרטיים, כמובן, כמו רישום ברשויות המס, אולם יש גם כמה היבטים נוספים, שחשוב לדעת עליהם על מנת לעשות את זה נכון ולהגן על כל מה שעמלתם למענו. לכל עסק יש בידול משלו, זכויות של בעל העסק השומרות על הקניין הרוחני שלו ועל פרי עמלו, ויש לו גם מחויבויות על פי חוק ללקוחותיו וגם לציות לחוקי המסחר. עבודה נכונה מחייבת ייצוג של עורך דין מסחרי בכל היבט שנובע מפעילותכם העסקית. זהו איש המקצוע שמגן עליכם בתחום זה ומייצג אתכם בכל עניין, כמו עריכת חוזים עם ספקים ושותפים, ייצוג בבית המשפט במקרה של תביעה שלכם או נגדכם, ייצוג מול הרשויות בנושאים שונים שמתחייבים מעבודתכם, ועוד. עורך דין מסחרי ארז הרכבי מייצג כבר שנים רבות בעלי עסקים ולקוחות בתחום זה ומגן על זכויותיהם, לשביעות רצונם המלאה.

הזכויות שלכם מוגנות

עסק חייב בידול וחייב שיהיו לו שם, סלוגן, לוגו ועוד אלמנטים שמזוהים עמו והופכים להיות חלק מתעודת הזהות שלו בעיני לקוחות. על הסמלים האלה יש להגן כדי שמתחרים לא ינסו לנכס אותם לעצמם ולהרוויח מהעבודה שלכם על-חשבונכם. השלב הראשון הוא הגנה על כל מה שיצרתם תחת השם והלוגו שלכם על ידי רישום סימן מסחר, כך שאף אחד לא יוכל להשתמש בהם בשמכם או נגדכם. זהו השלב ראשון בהגנה על הקניין הרוחני שלכם וכל מה שנובע ממנו, ומתחיל מסורת עסקית שתימשך שנים רבות. הזכויות שלכם מוגנות בחוק מפני כל גניבה או חיקוי או פגיעה בשמכם הטוב ולכן חשוב לעשות את זה נכון, על מנת לנסח היטב את כל מה שכלול בסימן המסחרי שלכם.

בכל מחלוקת יש לכם ייצוג

בעלי עסקים נתקלים מדי פעם בבעיות חוזיות, או הפרות למיניהן, או קשיים שמחייבים אותם להזדקק לשירותים משפטיים. ייצוג במשפטים שונים שנערכים בשמם או נגדם מחייב ייצוג של עורך דין ליטיגציה מסחרית, בעיקר בבתי המשפט אבל גם בהליכי בוררות וגישור, או אפילו משא ומתן על חוזים. לשם כך נעזרים בשירותי מי שיש לו כבר ניסיון רב וידע מקצועי בכל מה שקשור למסחר ולהתנהלות הנכונה ביותר בתחום שלכם. הייצוג של עורך דין מסחרי ארז הרכבי במקרים כאלה סייעה ללקוחותיו הרבים להיחלץ מקשיים ועזר להם להתקדם הלאה בעבודתם העסקית.

Exit mobile version