Site icon מקומון רמת גן

ירידה במשקל – הבריאות שלכם חשובה לנו

נושא המשקל הוא נושא בעל רגישות גבוהה אצל גברים ונשים מאז ומעולם, וכמעט בכל הגילאים. אין כמעט אדם שלא היה במעקב דיאטה וחווה אכזבות בשל משקל שלא ירד כפי שצפה שירד. הפיתויים הם גדולים ומגוונים. לא כולם מתחברים לספורט, ובני האדם מטבעם רוצים תוצאות מיידיות.

ירידה במשקל תקינה היא כזאת שלוקח לה זמן, ומתפרשת על טווח ארוך באופן אינדיבידואלי לכל אחד ואחת. על מנת שתהליך ההרזיה יהיה יעיל, עליו להיות מדויק ביותר ומותאם באופן אישי. ברגע שהחשיבה שלכם תשתנה בכל מה שקשור לתזונה, גם הגוף יעשה זאת כי גוף ונפש מחוברים היטב. מגיע לכם להרגיש טוב ונוח מבפנים, ומבחוץ.

ירידה במשקל. תמונה: freepik

ירידה במשקל – טעויות אופייניות בדרך

כולנו בני אדם, וככאלה, כולנו עושים טעויות אופייניות בתהליך של ירידה במשקל ושינוי אורח החיים. חשוב לדעת מהן הטעויות שאפשר להימנע מהן, בשיחה עם המרכז הרפואי לטיפול בהשמנה הצלחנו לרכז לכם מספר טעויות עיקריות:

ירידה במשקל – כמה מילים לקראת אורח חיים בריא

הטיפול בהשמנה קיבל מודעות גבוהה בשנים האחרונות ויותר אנשים מגיעים אל המרכז הרפואי לטיפול בהשמנה בניהול של דר\' רז לצורך התאמה אישית לסגנון החיים של המטופל. אין תכנית אחת שמצליחה, כל אחד ואחת זקוקים לתכנית מיוחדת המותאמת אישית על ידי צוות מקצועי שמלווה אותו. אנחנו מזמינים אתכם לעשות את הצעד הראשון שלכם לקראת חיים חדשים שתוכלו ליהנות מהם.

מאמר זה נכתב על ידי המרכז הרפואי לטיפול בהשמנה – ד"ר רז  – המרכז מתמחה בהענקת טיפול תרופתי רפואי מותאם אישית בהשמנת יתר. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 9637*

Exit mobile version