Site icon מקומון רמת גן

יריב פז: "כך תנהלו את נכס הנדל"ן שלכם כראוי ותימנעו מתביעות אפשריות"

ריכזנו את צוות המומחים שלנו להתייעצות עם יריב פז, מהמייסדים של חברת "פז גרופ" (קבוצת פז), כדי לקבל מענה על הסוגייה של ניהול נכס נדל"ן. כיצד מנהלים נכס בצורה  נכונה שמונעת תביעות משפטיות? המשיכו לקרוא, כך מנהלים נכס בעולם המודרני. 

לפי יריב פז ומומחים אחרים בעולם הנדל”ן, ישנן כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת ניהול הנכסים שלהם. למשל, אי תחזוקה נאותה של הנכס, אי שכירת צוות התחזוקה המתאים לתחזוקת הנכס, אי שכירת עורך דין שיבדוק את החוזים עם הדיירים לפני החתימה עליהם ועוד. כל אלו ועוד, הן פעולות שעשויות להוביל למצב של תביעות משפטיות. 

יריב פז על כמה טיפים לניהול נכס בצורה נכונה

עם ניהול נכס נכון, תוכלו להימנע מהתמודדות עם תביעות יקרות ותוכלו לשמור על הדיירים שלכם מרוצים מהמגורים שלהם, וזהו היתרון העיקרי והמרכזי בניהול נכס בצורה נכונה. ובין אם תשאלו את יריב פז ממייסדי פז גרופ או מומחי נדל”ן אחרים, אנשי מקצוע בתחום יזמות הנדל”ן תמיד יגידו לכם שיש כמה דברים שמומלץ להימנע מהם. 

לדוגמה: לעולם אל תשכירו למי שיש לו היסטוריית אשראי גרועה או דירוג אשראי נמוך. ואם אתם כן מחליטים לעשות זאת, כדי להימנע ממצבים של תביעות משפטיות, השתדלו לקבל את התשלומים בצורה מאובטחת – למשל על ידי ביטוח שכירות.

עוד כמה דגשים בניהול נכס בצורה נכונה 

עוד חשוב לזכור, תמיד ודאו כי ניתן לאמת את המידע של השוכרים שלכם. ישנן בימינו חברות פרטיות אשר עורכות בדיקת נאותות של דיירים פוטנציאליים, מה שיכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש בהמשך הדרך. ובהקשר הזה של כאבי ראש פוטנציאליים בניהול נכס, תמיד תשתדלו לצלם תמונות של הנכס לפני ואחרי כל דייר שעוזב או נכנס לגור בו.

מעבר לכך, כדי להימנע ממצבים של תביעות יריב פז ממליץ תמיד לעקוב אחר כל ההוצאות של תיקונים ותחזוקה. בהקשר הזה של הדברים, זכרו כי חלק מכריע בניהול הנכס הוא לשמור על הנכס במצב הטוב ביותר. זה כולל להבטיח שאין נזילות, עובש או נזק מבני, כל דבר שעשוי להוביל לתביעות משפטיות. 

קבלו סיוע מאת עו"ד המתמחה בנדל"ן ומקרקעין 

אם השקעתם בנדל"ן, חשוב להזמין חברת ניהול נכסים שתעזור לכם לנהל את הנכס שלכם, אבל לא פחות חשוב להסתייע בעורך דין אשר מתמחה בנדל”ן ומקרקעין. לפי יריב פז תביעות משפטיות מתרחשות כאשר עורך הדין הלא נכון נמצא בתמונה, או שמא כאשר לא נעזרים באחד. 

בתוך כך, יש לזכור כי עורך דין יוכל לעזור לכם להבין מהם הצעדים שיש לנקוט בהם לפני שכירת חברת ניהול נכסים, מה צריך לדעת על תהליך השכרה לדיירים ועוד. כשיש לכם את כל המידע הזה בידיים, קל יותר לפעול נכון כדי להימנע מתביעות. 

Exit mobile version