Site icon מקומון רמת גן

ירוק ובטיחותי לסביבה: הדברה ברמת גן שלא תסכן את המשפחה ובעלי החיים

ערים כמו רמת גן מלאות בבתי מגורים ובתי עסק, מרכזי בילוי ואזורי תעשייה ומסחר. הצפיפות שמאפיינת ערים מרכזיות מחייבת שימוש אך ורק בחומרי הדברה ירוקה. הקפדה על כללי הבטיחות ושימוש בחומרים ירוקים תמנע חשיפה של ילדים ובעלי חיים לחומרי הדברה מסוכנים. לפני שאתם מזמינים הדברה ברמת גן עליכם לוודא שהמדביר מחזיק ברישיון הדברה בתוקף ושהוא מודע לאחריות שמוטלת עליו בביצוע פעולות הדברה באזור צפוף ורגיש זה.

כמו בכל עיר דינאמית ותוססת, גם ברמת גן בעיית המזיקים מהווה מטרד לא קטן עבור התושבים. הפעילות השוטפת בעיר מייצרת מספיק פסולת כדי שכל סוגי המזיקים ימצאו תנאים אופטימליים להישרדות, קינון והתפשטות בתוך המרחב העירוני. לא כל מדביר ברמת גן ידע להסביר כיצד תמנעו קינון מחודש של מזיקים במקום. עליכם לדעת שמעבר לפעולת הדברה שמחסלת באופן ממוקד נגיעות קיימת, חייבים לשלב טיפול הדברה מונעת כחלק מהתחזוקה השוטפת של המתחם.

לאף מדביר ברמת גן אין את היכולת לחסל את כל המזיקים בעיר. ללא טיפול מונע באופן שוטף, לא יחלוף זמן רב לפני שתמצאו את עצמכם מתמודדים שוב עם בעיית מזיקים מטרידה. מצד שני עליכם לזכור שלא כל חרק צריך למהר ולהדביר. לחלק גדול מהמזיקים יש תפקיד חשוב שתורם לאיזון המערך האקולוגי בעיר. הזמינו הדברה ברמת גן רק כאשר האיזון הופר לרעתכם והמזיקים הפכו למטרד המצריך התערבות מקצועית.

טיפול בתשתיות שנפגעו

כל חברת הדברה ברמת גן יודעת שכדי לקבל תוצאה איכותית שתחזיק לאורך זמן, יש לטפל בתשתיות פגומות ולמנוע מהמזיקים תנועה חופשית או מציאת מסתור בתוך סדקים וחריצים בקיר. מדביר מקצועי ומנוסה ידע לזהות ולאתר את כל הדברים שצריך לתקן כדי למנוע תנאי מחיה נוחים וחדירת מזיקים מבחוץ אל תוך שטח הבית. אין הבדל מהותי בין שירותי הדברה ברמת גן או שירותי הדברה בכל עיר מרכזית אחרת. בכל עיר תוססת ודינמית יהיו מבנים ישנים שהמזיקים ימצאו בהם מקום נוח למסתור וקינון. ללא טיפול בתשתיות הבית שנפגעו, תישארו חשופים לחדירת מזיקים מחודשת וגם הנזק שנגרם בתשתיות הבית רק ילך ויחמיר.

צילום: יחצ
הדברה ירוקה ברמת גן

לאור המודעות הגוברת של התושבים עלה הביקוש לשירותי הדברה ירוקה ברמת גן. כל חברת הדברה וכל מדביר עצמאי ימהרו להציע לכם שירותי הדברה ירוקה, אך האם חברות הדברה ברמת גן מציעות הדברה ירוקה כאקט שיווקי שמקדם מכירה, או שבאמת מדובר בחומרי הדברה ירוקים שאין בהם רעלים והם אינם מסוכנים לסביבה?

התשובה היא גם וגם

מה שמדבירים קוראים הדברה ירוקה הוא חומר בעל ריכוז רעלים נמוך, בשילוב עם חומר סינתטי שמחקה את פעילות החומר הטבעי שדוחה חרקים. התוצאה לא 100% ירוקה, אך מדובר בריכוז רעלים מאוד נמוך ולכן אין בו כל סכנה לסביבה.

כדי לעשות קצת סדר בדברים וכדי שתבינו איך זה בדיוק עובד, נבאר בפניכם למה מתכוונים מדבירים ברמת גן כשהם מציעים שירותי הדברה ירוקה לבית.

למה מתכוונות חברות ההדברה?

הכוונה של חברות הדברה כשהן מציעות שירותי הדברת מזיקים בשימוש חומרי הדברה ירוקה, זה שהדברת המזיקים תיעשה בצורה שתשפיע על הסביבה באופן הכי מינימלי שאפשר, אך זה לאו דווקא אומר שחומרי ההדברה טבעיים ללא חומר כימי או רעל.

בעבר הלא כל כך רחוק חברות הדברה השתמשו בחומרי הדברה שמכילים זרחן, כך היו נוהגים לבצע הדברת מזיקים. הזרחן רעיל מאוד והוא מהווה סיכון גדול לבני אדם ובעלי חיים, לכן השימוש בזרחן הוצא מחוץ לחוק והיום אסור להשתמש בו לצורך הדברת מזיקים!

החומרים שבהם חברות הדברה משתמשות לביצוע הדברת מזיקים ירוקה מבוססים על חומר סינתטי שמחקה את הפעולה שמבצע החומר הטבעי שמופק מפרח החרצית, שמטבעו דוחה ומרחיק מזיקים. החומר הסינתטי המשמש להדברה ירוקה נקרא פירתרואידים.

הפירתרואידים מיוצרים על ידי הצמחים באופן טבעי על מנת להגן על עצמם מפני חרקים שמזיקים לצמיחתם וגידולם הטבעי. החומר שגורם לחרקים ולמזיקים השונים להתרחק מהצמח פועל את פעולתו כתוצאה ממולקולה כימית, שנמצאת בכללות החומר המיוצר על ידם. מולקולה זו נקראת פירתרואיד. הטכנולוגיה האנושית והפיתוחים המדעיים אפשרו לייצר חומר זה באופן סינתטי. מאחר וריכוז הרעלים בו נמוך ואינו מהווה סיכון להרעלה, הוא משמש להדברת מזיקים בצורה יעילה ובטוחה, זאת על אף העובדה שאין בו שום דבר טבעי או אורגני!

חומר זה המשמש להדברה ירוקה אינו יעיל באותה מידה עבור הדברת מזיקים מסוגים שונים, לכן חברות הדברה נוהגות ליצור תרכובת שמכילה גם תוספת של חומרים רעילים, כך יש ביכולתם לבצע הדברת מזיקים אפקטיבית ועדיין לשווק את המוצר תחת ההגדרה של "הדברה ירוקה". זאת על אף שהחומר המדובר אינו "ירוק" לגמרי ואינו מיוצר מחומרים טבעיים. השימוש בהגדרה של הדברה ירוקה בקרב חברות הדברה מתייחס אך ורק לעובדה שמדובר בחומר עם ריכוז רעלים נמוך.

Exit mobile version