Site icon מקומון רמת גן

יצירת מרחב חמים ונעים בבית על ידי תאורה – ככה תעשו זאת!

האם ידעתם כי באמצעות שימוש בתאורה אפשר לשנות כמעט לחלוטין את מראה הבית? אם אתם מעצבים את הבית מחדש, משפצים או עוברים לדירה חדשה – חשוב שתדעו כיצד באמצעות התאמת תאורה לבית ובאמצעות גופי תאורה נכונים, אפשר להפוך כל חלל פנימי ליפה, חמים ונעים.

תאורה לסלון, תאורה בחדרי שינה, כמו גם בפינת האוכל ובמטבח, תקנה לרבים את היכולת לשלוט בדרך בה הבית מעוצב, בזמן שכיום באמצעות שלל אופציות וגופי תאורה המעוצבים בעיצובים שונים: אפשר לקבל מראה מיוחד, נעים ואינטימי ברחבי הבית.

בעבר, הסגנון שהוביל את עיצוב הבית היה מואר מאד תוך שנורות פלורסנט קרות ליוו והאירו מבנים שונים: מה שהיה מקנה מראה מעט תעשייתי קר ומנוכר.

צילום: pixabay

כיום, באמצעות שלל סוגי גופי תאורה כמו גופים בעיצובים שונים, אפשר לייצר כל מראה ועיצוב בחלל, בין אם מדובר בעיצוב חלל מודרני, תעשייתי, כפרי, ים תיכוני, אקלקטי, רטרו, ועוד.

שימוש בתאורה נכונה ברחבי הבית

לפני שנסביר כיצד גופי תאורה יכולים לשפר את מראה הבית, חשוב בתחילה להבין כי שימוש בנורות צהובות, משמע: נורות בעלות אור צהוב וחמים יותר מנורות הפלורסנט המוכרות – יאפשר מראה חמים, נעים וביתי יותר.

שימוש בנורות לד מאירות ולבנות מומלץ בחללים בהם נדרש  אור מסוג זה, כאשר גם באמצעות ספוטים קטנים שמאירים על אלמנטים שונים או מעל שולחנות אוכל, משטחי עבודה ומכתבות – ניתן לייצר אור נקודתי ויעיל.

עוד ניתן למצוא מגוון רחב של נורות החל מנורות פחם, נורות לד בגוונים שונים, נורות ליבון כמו גם ספוטים, נורות ניאון ועוד. כדי לבצע התאמה מושלמת – מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים שיעזרו לכם לבצע התאמה נכונה.

בחירת גופים שונים

כעת שהחלטתם מהן הנורות שתרצו להשתמש בהן לעיצוב הבית, זה הזמן לבחור את סוג גוף התאורה המתאים. בהצצה קלה לרשת האינטרנט תוך חיפוש עיצובים שונים של גופי תאורה, אפשר למצוא שלל עיצובים נברשות מעוצבות במראה נוסטלגי, במנורות ויטרז' למראה ים תיכוני, גופי תאורה שקופים, כאלה העשויים זכוכית, פלסטיק ועוד.

בחרו את גוף התאורה שמתכתב בצורה נכונה עם מראה הבית שלכם, תוך יצירת רצף הרמוני של גופים המשתלבים אחד עם השני בצורה מעולה. הציבו את הגופים בהתאם למבנה ולחללים שיש בו, תוך שמירה על אחידות בסוג האור. בכך תוכלו ליצור חלל שלם של אור וגופים שנראים מעולה בעיצוב הבית ומתאימים לצרכים שלכם.

Exit mobile version