Site icon מקומון רמת גן

ימי כיף בזול

ימי כיף מוכרחים להיות חלק משגרת עבודתם של העובדים בחברה – בזה אין ספק כלל. כאשר העובדים מקבלים ימי כיף כחלק משגרת העבודה, זה משפיע עליהם מאוד מבחינת מצב הרוח והמוטיבציה. כאשר העובדים מרגישים טוב בעבודתם הם יעילים וחיוניים יותר, כך שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר מבחינת החברה.

אך מה קורה כאשר מדובר בחברה קטנה מאוד שאין ברשותה תמיד תקציב כספי למימון ימי הכיף? הרי ימי הכיף ממומנים באופן ישיר על ידי כספי החברה, זה אחד מהבונוסים שהעובדים מקבלים ממקום עבודתם.

במידה ונתקלתם בהתלבטות בנוגע לארגון יום כיף לעובדיכם בגלל בעיות תקציב, אין כל צורך לבטל את יום הכיף – אלא פשוט לחגוג אותו בתקציב נמוך עם מגוון פעילויות כיפיות ומהנות ללא סכומי כסף גדולים. אספנו לשם כך מספר רעיונות מיוחדים לימי כיף שאינם כרוכים בעלות גבוהה:

יום כיף בים

מחפשים פתרון זול ליום כיף מהנה במיוחד. קחו את העובדים לים! ישנם חופים שהכניסה אליהם איננה בתשלום, כך שתוכלו לארגן יום כיף או ערב גיבוש מהנה לכל העובדים על חוף הים. לשם כך מומלץ לארגן מחצלות לשכיבה על החוף וגם סכך שיגן מפני השמש.

יום כיף, לצאת מהשגרה. צילום: Pixabay

ניתן לבקש מהעובדים שכל אחד יביא אתו מחצלת או סכך, כך שלא יהיה צורך בקנייה מיוחדת של אביזרים לים. תוכלו לארגן מספר משחקי חברה קבוצתיים או משחקי חוף מהנים – כמו מטקות, כדור-עף או כדורגל ואפילו משחקי לוח כמו שש-בש או משחקי קלפים. האווירה של הים והמשחקים בהחלט יכניסו את כל העובדים לאווירה של יום כיף מוצלח במיוחד.

יום כיף של התנדבות

יום כיף שאינו מצריך עלויות גבוהות ובעיקר חשוב במיוחד בגלל התרומה שהוא מעניק, הוא יום כיף ברוח התנדבותית. פנו לעמותה המחפשת מתנדבים כמו אקי"ם או "תנו לחיות לחיות", ועדכנו אותם שתרצו להגיע כקבוצה כדי להתנדב כמה שעות.

ההתנדבות היא דבר חשוב מאוד שכל אחד חייב לקחת בו חלק. כאשר יום הכיף יופנה לפעילות התנדבותית הדבר יגרום לכולם סיפוק והתרגשת כבר ברגע שיגיעו למקום. אין תחושה יותר טובה מהרגשה של נתינה ועזרה לאחר. בדרך הזו העובדים יוכלו ללמוד מהי החשיבות של עזרה, נתינה וסבלנות יחד עם שיתוף פעולה ועבודת צוות.

יום כיף ספורטיבי

רעיון ליום כיף נוסף בתקציב נמוך הוא ארגון יום כיף שכולו ספורט! תוכלו לקחת את העובדים למגרש כדורגל או כדורסל, שם הם יוכלו להתחלק לקבוצות ולהתחרות אחד נגד השני. הפעילות הזו תוציא מהם הרבה אנרגיה ובעיקר כיף. יחד עם זאת הם יחוו עבודת צוות ושיתוף פעולה, דברים שהם חשובים במיוחד  לעובדים שנמצאים בצוות כל הזמן.

לרוב השכרת מגרשי ספורט נעשים באמצעות השכרה של מספר שעות, ישנם מגרשים שדורשים סכום סמלי בלבד לכן מומלץ לבצע השוואות מחירים עם כמה מגרשים שונים. כדאי לבקש מעובדים שאינם מעוניינים לשחק אלא לצפות כקהל לצלם ולהסריט את המשחק, כך שתהיה מזכרת מיוחדת לכולם.

רעיונות נוספים של משחקי חברה מהנים ולא יקרים תמצאו כאן

Exit mobile version