Site icon מקומון רמת גן

יישור שיניים ללא גשר – מהן האפשרויות?

תחום האורתודונטיה עבר מהפכה של ממש בעשור האחרון עם כניסתן של טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות יותר ליישור שיניים. כיום, יש שיטות מתקדמות ואיכותיות המאפשרות גם למבוגרים להגשים חלום ולהשיג את החיוך המושלם. אלו שיטות אסתטיות ללא גשר המורכב מסמכים בולטים שכולם יכולים לראות, כאשר אחת השיטות המועדפות על ידי מבוגרים ובני נוער נקראת אינויזליין.

במרפאתו המתקדמת של ד"ר עיני גם אתם יכולים לעבור טיפול חדשני ללא גשר ליישור השיניים ולהשגת החיוך המושלם, חיוך כמו של כוכבי הקולנוע המפורסמים והדוגמניות היפות.

פתרונות חלופיים ליישור שיניים באמצעות גשר נראה לעין

יישור שיניים על ידי מומחה מוביל מבטיח לכם תוצאות מעולות ומראה אסתטי מנצח, וכמובן חיוך כמו של כוכבים. ליישור שיניים יש יתרונות רבים מעבר להשגת החיוך המושלם והמראה האסתטי המרשים, הטיפול מאפשר לכם לשמור על שיניים בריאות יותר, למנוע בעיות כמו עששת, לשמור על היגיינה הרבה יותר טובה של הפה והשיניים, ליהנות מתפקוד תקין ומשופר בעת אכילה, לעיסה ודיבור ויש שלל יתרונות נוספים.

הפתרונות החלופיים כיום לגשר עם סמכים מתכתיים הם טיפול בשיטת הסמכים הבלתי נראים אשר מודבקים בחלק הפנימי של השן ושיטת הקשתיות השקופות (אינויזליין). בשיטת הסמכים הבלתי נראים שנקראת יישור לינגואלי, מדביקים את הסמכים הקטנים והעדינים בחלק הפנימי של השיניים, לכן אי אפשר לראותם.

צילום: Pixabay

את הסמכים הלינגואלים והחוטים הייעודיים מייצרים באופן אישי לכל מטופל על ידי מעבדה מתקדמת בחו"ל, זהו טיפול מותאם אישית המבוסס על טכנולוגיות מחשב חדשות והטיפול מבטיח דיוק מרבי בהזזת השיניים למקומן הרצוי.

אחד הפתרונות המומלצים כיום לכל מי שאינו רוצה לעבור יישור שיניים עם גשר מתכתי ונראה לעין מבוסס על שיטת אינויזליין. זו שיטה חדשנית ועתירת טכנולוגיות שפותחה בארצות הברית. בשיטה זו סורקים את הפה בעזרת סורק חדשני של החברה האמריקאית, ללא צורך בהטבעת השיניים בסד עם חומר ורוד. לאחר הסריקה של הפה ומדידת השיניים המדויקת בעזרת המכשור המתקדם המטופל יכול לראות הדמיה תלת מימדית כדי לבחון מראש את תוצאות הטיפול.

בשיטת אינויזליין נעזרים בתוכנה מתקדמת כדי לתכנן את הטיפול, נדרש ידע וניסיון רב כדי להשיג את החיוך הכובש, לכן חשוב לבחור מומחה מוביל לאורתודונטיה. את תוצאות הסריקה והמדידה הרופא מעביר למעבדה של החברה בארצות הברית שם מייצרים סדרה של קשתיות שקופות בהתאם לתוכנית הטיול. המטופל נדרש לשתף פעולה ולהרכיב את הקשתיות לפחות 22 שעות ביממה, למעט בזמן האוכל וצחצוח השיניים, ואחת לשבועיים מחליפים קשתית.

לטיפולי יישור שיניים מתקדמים ללא גשר וסמכים מתכתיים הנכם מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ במרפאה של ד"ר עיני. ד"ר עיני הוא אורתודונט מומחה הנחשב לאחד המומחים המובילים והמנוסים ביותר בישראל, בין היתר הוא מציע שיטות חדשניות ליישור שיניים ללא גשר בהתאמה אישית מלאה.

Exit mobile version