Site icon מקומון רמת גן

ייצור בסין בזמן הקורונה

בצל משבר הקורונה פעילות הייצור בסין פחתה בצורה דרסטית, וניתן לראות זאת באמצעות מדד קאיג'ין (מדד המנהלי לייצור ורכש) שהגיע לרמה הנמוכה ביותר מאז החלו להשתמש במדד זה בשנת 2004. יחד עם זאת, לאחרונה החלו היצרנים הסיניים לחזור לשגרה, החזרה היא הדרגתית והממשל המקומי החליט לסיים את הסגר במחוזות שונים שנפגעו קשות מנגיף Covid-19, התחבורה הציבורית חוזרת לפעול ואנשים מגיעים לעבודה במפעלים ובמשרדים עם מסכות על הפנים.

הסינים טוענים ששיא המחלה מאחוריהם

בימים האחרונים הממשל הסיני התחיל לפרסם נתונים מעודדים מאחר ואין נדבקים חדשים בקורונה, לכן הוחלט להסיר מגבלות שונות על התושבים וגם הכלכלה מתחילה לחזור בהדרגה לשגרה. לאחר שמפעלי הייצור בסין כמעט וחדלו לפעול בעת משבר הקורונה, כעת המצב משתפר באופן הדרגתי וניתן להזמין מסין סחורה בכמויות גדולות, אך יש להתייחס לסיכונים שונים כמו איחור בהגעת הסחורה, עיכובים במשלוחים ובייצור ועוד.

מיליוני תושבים בסין עדיין חיים תחת מגבלות תנועה. צילום: SISTEMA 12, ויקיפדיה

כדאי לדעת כי במשך שלושה שבועות הושבתה רוב הפעילות הכלכלית והעסקית ברחבי סין, בעיקר במחוזות שנפגעו קשה מהתפרצות הקורונה. יחד עם זאת, התפרצות הנגיף קרתה בתקופת חופשת ראש השנה הסינית, ועל פי הפרסומים העדכניים המגיעים מסין הכלכלה המקומית החלה להתאושש והיצרנים חוזרים בהדרגה לעבודה מלאה.

חשוב לציין שתהליך החזרה לעבודה במפעלי הייצור ברחבי סין ובעסקים השונים הינה הדרגתית כיוון שבעלי העסקים חייבים לקבל אישור רשמי מהרשויות המקומיות, ועקב ביורוקרטיה נוצר צוואר בקבוק הגורם לעיכובים במתן האישורים לחזור לעבודה ולשגרה, לכן אם אתם מתכננים לייבא סחורה מסין עליכם לקחת בחשבון כי יתכנו עיכובים הן בייצור והן במשלוחים.

יתרה מזאת, בעקבות התפרצות נגיף Covid-19 מפעלי הייצור המקומיים בסין חייבים להקפיד על הנחיות חדשות העשויות לעכב את ההזמנות שלכם, היצרנים המקומיים חייבים לנקוט בפעולות חיטוי המקשות עליהם לעמוד בלוחות זמנים. כמו כן, מפעלים רבים בכל תחומי התעשייה הוסבו בחודשים האחרונים לצורך ייצור ציוד ומכשור רפואי, ציוד חירום וציוד לחיטוי וסניטציה.

כיצד להפחית סיכונים ואיך כדאי לנהל את ההזמנות מסין בצל משבר הקורונה?

אם אתם יבואנים מנוסים לבטח אתם מכירים את התרבות העסקית הסינית ויש לכם קשרים מקומיים שתוכלו להיעזר בהם. אם אתם יבואנים בתחילת דרככם ואם אתם מחפשים הזדמנויות עסקיות בצל מבר הקורונה ומעוניינים לייבא פריטים שונים מסין – מומלץ לפנות לחברה מקצועית ואמינה המתמחה ביבוא מסין, באיתור מפעלי ייצור בסין, בייעוץ מקצועי, בניהול הזמנות ומשלוחים מסין ועוד.

כדי למזער סיכונים וכדי להזמין מוצרים ממפעלי הייצור האיכותיים והאמינים ביותר בסין כדאי גם לכם לבצע את היבוא בעזרת חברת SW TRADE. החברה נחשבת למובילה בתחומה, יש לה נציגות בסין וצוות מקצועי ומסור המסוגל לאתר יצרנים וספקים איכותיים עבורכם, לפקח על שלבי הייצור והמשלוח, לנהל את ההזמנות והמשלוחים, לפקח על האריזה, לדאוג לשילוח ימי או אווירי בעלויות משתלמות ועוד.

Exit mobile version