Site icon מקומון רמת גן

ייצוג עורך דין מומחה לפשיטת רגל עושה את כל ההבדל

עורך דין מומחה לפשיטת רגל
קרדיט: freepik

עורך דין מומחה לפשיטת רגל

לא משנה באילו נסיבות נוצר החוב שלך או באיזה מקום בחיים היית כשהתרחש הדבר. מעצם היותנו אנושיים, אנו צפויים לעשות טעויות. החשוב הוא שמרגע שהבנו שטעינו, נתחיל לפעול כדי לתקן את המעוות ולהשיב את החיים למסלולם. האפשרויות שעומדות כיום לרשות חייבים מגוונות מתמיד. לאחר שנים בהן הגישה של משרד המשפטים ורשות האכיפה והגבייה בישראל התאפיינה בצעדי ענישה ובשיפוטיות, כיום המוטיבציה היא לסייע לחייב לשוב אל מסלול החיים התקין בעזרתו של עורך דין מומחה לפשיטת רגל. מעבר לעובדה שמדובר בצעד חשוב לקראת צדק חברתי אמיתי, הוא המועיל ביותר לכל הצדדים. כאן נבחן מדוע.

כדי שניתן יהיה להבטיח שהליך חדלות הפירעון שלך ינוהל בצורה נבונה ויעילה, חשוב להיוועץ לכל אורך הדרך עם עורך דין מומחה לפשיטת רגל. הסיבה לכך היא פשוטה. עורך הדין שלך אינו בקיא רק בדינים הקשורים להליך ובאופן פעולתם של הגופים הרלוונטיים, הוא גם מבין מקרוב את המוטיבציות שעומדות בבסיס פעולתם של הנושים ושל בית המשפט. כיום יותר מאי פעם מבינים הזוכים בתיקי ההוצאה לפועל כי אם ינקטו בעמדה נוקשה מדי, הם עלולים בסוף התהליך לגלות שלא יעלה בידם לקבל את המגיע להם כלל. לעתים קרובות, הסדר חדלות פירעון יאפשר להם לקבל את המקסימום שעולה ביכולתו של החייב לתת. גם מנקודת המבט של המדינה, מדובר בהליך הנבון ביותר, שכן צעד זה יאפשר לחייב לחזור ולהיות פעיל בכלכלה הישראלית בהקדם האפשרי.

משרד שמחויב לך בכל ההיבטים

כך, מאפשר הליך חדלות הפירעון לכל הנוגעים בדבר לקדם את האינטרסים שלהם על הצד הטוב ביותר ובו זמנית, פותח בפני חייבים שצברו חובות בתום לב אפיק חדש להשיב את השליטה לחייהם. במקום להתמודד עם שלל הגבלות הפוגעות באורח החיים באופן אנוש, להתמודד עם עומס רגשי קשה מנשוא ולהעביר את החיים בחוויה של רדיפה ושיפוט, יש לך הזדמנות לפתוח בחיים חדשים. אנו במשרד עורכי הדין איתי גת רימון ושות' מאמינים בכל ליבנו שלכל אדם מגיע סיכוי לפתוח דף חדש. לכן, אנו יוצאים בכל יום למשימה לספק את ההזדמנות החשובה הזו לעוד ועוד חייבים בישראל.

Exit mobile version