Site icon מקומון רמת גן

ייעוץ עסקי למסעדות

ייעוץ עסקי למסעדות

credit: canva.com

ייעוץ עסקי למסעדות מסייע לבעליהן לנהל אותם על הצד הטוב ביותר. הוא יכול להיות מקיף ולכלול את כל הנושאים והתחומים בהם או חלקי ופרטני. ניתן לקבלו עם הקמה או בהתנהלות השוטפת ועוד. ייעוץ ממקור חיצוני  מיומן תמיד מצליח להביא זוויות נוספות וחוות דעת התורמות רבות. חברת NEW REST ניהול, ייעוץ והקמת מתחמי מזון עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ייעוץ עסקי למסעדות – יעיל ומקצועי

ייעוץ עסקי למסעדות המגיע מאנשים בעל ידע וניסיון משפר מאוד את הביצועים – כמובן, אם מיישמים את העצות בפועל ובצורה נכונה. בעל ומנהל המסעדה עסוק בניהול השוטף ובמטלות הקשות היום יומיות. לא תמיד הוא יכול לעצור לרגע ולבדוק נושאים מהותיים. במקרים רבים, הוא מעורב רגשית בקבלת החלטות ולא תמיד זה לטובה. היתרון של ייעוץ חיצוני הוא בכך שהמבט על העסק והתנהלותו נטול רגש והינו מקצועי לחלוטין. יועץ מכיר את מגמות השוק, את החידושים, את התחרות הקיימת ועוד, ודווקא הוא יכול להצביע על ליקויים וכשלים. הוא גם יכול להצביע על התנהלות נכונה וייעץ להעצים אותה. החיזוקים שלו או, לחלופין, ההערות המעשיות הן, לרוב במקומן ועושות רק טוב.

ייעוץ פרטני בנושאי ליבה

מסעדה נבחנת באוכל שהיא מספקת, בשירות, בעיצוב המקום ובחוויה הכוללת שהיא משאירה על הלקוחות. בכל הנושאים הללו הוא יכול לסייע להשתפר. כך בהכנת התפריט והתאמתו לסוג המסעדה ולקונספט המוביל בה. על הדרך בכתיבת התפריט, הצגתו וכדומה. ייעוץ אחר הוא לגבי ההתנהלות במטבח, לגבי ספקי ציוד וחומרי גלם איכותיים, לגבי תוכנית העבודה הנדרשת וכדומה. בנוסף, סוג ההגשה וצורתו ועוד. כל אלו יאפשרו לבעלים, לשפים וליתר העובדים למקסם את רמת האוכל והשירות.

חברה בעלת מוניטין

חברת NEW REST ניהול, ייעוץ והקמת מתחמי מזון עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותי ייעוץ צמודים. למנהליה יש מוניטין רב המגיע מהידע והניסיון הרב שצברו ואשר אותו הם מנצלים לטובת לקוחות רבים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת בחברה לטובת כל לקוח נזקק. ואין זה  משנה אם הוא חוזר וותיק או חדש בתחום.

Exit mobile version