Site icon מקומון רמת גן

יורט בצפון

רוצים להכיר את הצפון מזווית אחרת? זאת הדרך. הארץ שלנו לא גדולה, מה שמאפשר לבקר לא מעט בצפון גם לתושבי המרכז ואפילו הדרום. עדיין, רוב הביקורים יהיו טיול של יום או לחילופין חופשה בה לנים במבנה כמו מלון או צימר. יש את אוהבי הטבע המתמקמים עם אוהל בנקודה מסוימת  ואין ספק שזאת דרך להרגיש את הטבע טוב יותר, אך היום אפשר למצוא שביל ביניים מעולה בין חופשה מפנקת לבין חיבור מעולה עם הטבע והסביבה בה אתם נמצאים וזאת באמצעות לינה ביורטים. בעבר אם חיפשתם יורט בצפון היה מתחם אחד של יורטים בגולן. היום העניין התפשט בגלל היתרון הרב שיש ללינה ביורטים הן עבור האורחים והן עבור המארחים.

קרדיט https://www.freedome.co.il

יורט בצפון – להרגיש את השטח מבלי לוותר על נוחות

אם לא יצא לכם עדיין לחפש יורט בצפון או ללון בו עד היום, אז בהחלט הגיע הזמן. הלינה ביורט היא פשוט כיפית ונותנת חוויה אחרת. מדובר על אוהל מונגולי בעל מבנה עגול וגג משופע. הצורה המעוגלת נותנת תחושה נעימה, כיפית והרמונית. במיוחד ביורטים המיועדים לאירוח ישנם חלונות בכל ההיקף שלהם כך שאתם מחוברים עם הסביבה. הקירות הם חזקים ואטומים אך עשויים חומרים קלים ללא בטון שנותנים אף הם תחושה של חיבור רב יותר עם החוץ. בקצה הגג ישנו חלון  עגול המזרים פנימה אור בצורה רכה ונעימה. למרות המבנה האותנטי במהות שלו, הפנים מאובזר ומעוצב בצורה מודרנית עם כל מה שצריך ואף יותר כך שלמטיילים ונופשים מומלץ מאוד לנסות לפחות פעם אחת ללון ביורט. אנחנו בטוחים שזאת תהיה רק ההתחלה.

לארח במקום ייחודי

ממש כפי שמומלץ לנופשים ומטיילים ללון ביורט, הדבר כדאי גם למארחים. זאת לגמרי סיטואציה של ווין ווין. יורט בצפון המיועד לאירוח קל יותר להקמה גם מבחינה בירוקרטית ואם יש לכם מקום בחלקת המגורים שלכם לצד המבנה המרכזי הדבר יהיה פשוט. היורט קל לבניה ועלות הקמתו נמוכה למרות שהוא כולל בתוכו כל מה שהיתה כוללת בקתת עץ, בית אבן או בטון. היום נופשים ומטיילים מחפשים חוויה אחרת. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו לחברת פרידום המתמחה בתכנון ובניית יורטים כבר מעל עשר שנים ואנו נתכנן ונבנה את היורט עליו חלמתם. התקשרו אלינו 052-6400632

Exit mobile version