Site icon מקומון רמת גן

יום גיבוש לעובדים בחדר בריחה

כמנהלים המארגנים לעובדי החברה יום גיבוש, בוודאי חשבתם רבות כיצד ניתן לנצל את התקציב העומד לרשותכם, בכדי להפוך את היום הזה למעשיר ומהנה. מטרתו של יום גיבוש היא להעלות את האחדות החברתית בקרב העמיתים לעבודה, ולהגביר את הלויאליות שלהם לחברה. ניתן להשיג זאת בצורה נהדרת, באמצעות ארגון יום גיבוש המשלב ביקור באחד ממגוון חדרי הבריחה המצויים בכל חלקי הארץ.

מה העובדים יכולים להרוויח מפעילות בחדר בריחה?

חדרי בריחה הפכו לפופולריים במיוחד בשנתיים האחרונות, ולא סתם: מדובר בפעילות מרתקת, מרוחקת מ"העולם האמיתי", אשר לוקחת אותך לסוג של הצגה שבה אתה השחקן הראשי. המטרה בחדר הבריחה היא להשיג בתוך זמן מוקצב- בדרך כלל שעה- את המפתח המאפשר יציאה מן השבי, שזהו בעצם החדר. במהלך הפעילות העובדים יצטרכו לשנס מותניים, לחשוב ביחד כקבוצה ולפתור חידות, לעבור משימות ולעמוד מול מכשולים – כל זאת בכוחות עצמם ועם כמה שפחות רמזים מהמדריכים שנמצאים בחוץ. באופן כזה שיתוף הפעולה בין העובדים, שייתכן ולא היה מיטבי במקום העבודה עצמו, נוצר כאן לשם משחק בלבד והוא מנותק מהמציאות, כך שהתוצר הוא כיף טהור.

המשתתפים לוקחים חלק שווה בהתנהלות בתוך החדר, כל אחד מהם יכול לתרום מהמחשבה היצירתית שלו לפתרונות הנדרשים בדרך, ולכן כולם עשויים ליהנות ולהרגיש שייכים- בלי כל קשר למקום העבודה או למיקומם ב"היררכיה". ההתנהלות במקום העבודה לאחר חוויה שכזאת, עשויה להפוך לטובה הרבה יותר, והגיבוש קורה מעצמו. עובדים שעד כה לא התבלטו או שהיו ביישנים, יכולים פתאום לגלות שהחידות בחדר הבריחה פשוטות לפתרון מבחינתם, וכך הם יכולים להפוך לדומיננטיים בזמן המשחק, ואולי אף להרוויח עלייה ברמת הביטחון האישי, גם הרבה אחרי שהמשחק עצמו נגמר.

האם אפשר לחגוג יום הולדת ואירועים אחרים בחדר בריחה?

צילום pixabay

זכרו כי השהייה בחדר הבריחה מיועדת לשניים עד שמונה משתתפים בערך, ואם מדובר על קיום יום גיבוש בתוכו- החוויה מתאימה למקומות עבודה מצומצמים יחסית. על מנת להפוך את יום הגיבוש למהנה במיוחד, ניתן לשלב את השהייה בחדר הבריחה עם עוד כמה פעילויות מהנות, באותו היום: זכרו כי הפעילות בחדר אינה לוקחת זמן רב, ולכן מומלץ לארגן סעודה משותפת לפני הפעילות או אחריה. אם הבחירה בחדר בריחה נעשית עבור בילוי לציון יום הולדת, בחרו חדר שעשוי להיות מעניין במיוחד עבור "כוכב המסיבה". בצורה דומה ניתן גם לחגוג כל אירוע אחר בחדרי הבריחה השונים, כאשר החגיגה תתקיים לכל אורך היום, והמשחק בחדר הבריחה יהיה "הדובדבן שבקצפת".
ישנם חדרי בריחה בארץ שיכולים לאחר גם קבוצות גדולות יותר של עד 50 איש במקביל על כשבמקום גם פינה לאירוח והמתנה נעימה של אחרי ולפני שמשחקים בחדר הבריחה. לחברות ואנשים שבאמת רוצים לעשות אירוע גיבוש ייחודי מומלץ באמת לעשות זאת בחדר בריחה.

מוזמנים לבקר באתר: גיבוש לעובדים בחדר בריחה

 

 

 

Exit mobile version