Site icon מקומון רמת גן

טיפים לשיווק חינמי ברשת

כאשר אנחנו חושבים על שיווק דיגיטלי, מידית קופצת בראשנו המחשבה על התקציב הרב שנצטרך לשלם עבור חברת הקידום. אך האם קפיצה לשירות בתשלום היא המהלך הראשוני הנכון ביותר עבורנו? ייתכן שתופתעו לגלות, אך רשת האינטרנט מציעה לנו שפע של אמצעים חינמיים לחלוטין, דרכם אנחנו יכולים להשיג נוכחות ומשם להוביל לפניות ועסקאות חדשות.

איך לשווק באינטרנט ללא עלות?

כאשר אנחנו מדברים על שיווק באינטרנט, אנו לרוב חושבים על קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם וקידום תוכן ממומן. כל אלו, הינם שירותים שמצריכים תשלום דמי ניהול עבור מקדם האתרים ובו-בזמן גם תשלום עבור הפלטפורמה עצמה – נניח גוגל או פייסבוק.

זוהי מחשבה אוטומטית טבעית, שכן אנחנו רוצים להתברג ברשת, משמע עלינו להשקיע כספים. אך רגע לפני שאתם שולפים את הארנק – ישנן כמה דרכים ללא שום עלות, שחשוב שננצל כהלכה.

פתיחת כרטיס עסקי בגוגל

שיווק חינמי ברשת. תמונה: pixabay

פתיחת כרטיס עסקי בגוגל היא פעולת חובה עבור כל בעל עסק גדול וקטן כאחד. ראשית, אם עוד טרם קיים לכם, פתחו חשבון דוא"ל של Gmail. לאחר מכן, חפשו בגוגל אחר Google My Business. תוך כמה צעדים אינטואיטיביים וקלים, תוכלו לפתוח את העסק שלכם ולכלול בכרטיס העסק: שם המותג, לוגו, כתובת, פרטי קשר, תמונות ועוד.

הקפידו לרשום את השירות העיקרי שלכם בכותרת העסק. עתה, כל גולש שיכתוב את השירות שאתם מעניקים, עשוי למצוא את הכרטיס שלכם וליצור עמכם קשר. חינמי לחלוטין, ואפקטיבי ביותר.

הקמת דף עסקי בפייסבוק

פתיחת דף עסקי יכולה להרתיע חלק מבעלי העסקים שכן היא מצטיירת כמורכבת. נסו לעשות זאת בעצמכם, או במקרה הכי גרוע, תוכלו פשוט לפנות למומחה קידום אתרים שיסייע לכם בתהליך בתשלום חד-פעמי. כל שעליכם לעשות הוא לגשת לחשבון הפייסבוק שלכם, ללחוץ על החץ הקטן שמימין או משמאל (תלוי בשפת החשבון), ללחוץ על ניהול דפים ואז על צור דף.

הקימו דף פייסבוק עם שם העסק שלכם. הקפידו לטפח אותו עם תמונת פרופיל של לוגו החברה ותמונת קאבר. אל תהססו גם להעלות פוסטים לפחות אחת לשבוע. דף עסקי בפייסבוק יכול להימצא בחיפוש בגוגל, והגולשים מצדם יתרשמו מדף פעיל ויבינו כי מדובר בעסק חי ובועט.

יצירת חשבון יוטיוב

גוגל מעניקים ליוטיוב דגש נרחב בתוצאות החיפוש ובעיקר כאשר מדובר בסרטונים בעלי ערך מוסף. אם אתם בעלי מקצוע דוגמת אינסטלטורים, טכנאי דודים, מתקינים בית חכם ועוד – הקימו חשבון והסריטו את עצמכם מסבירים על פעולות מסוימות שלקוחות עשויים לשאול.

מרבית הגולשים עייפים מלקרוא והיכולת לראות סרטון שממחיש את המידע, הופכת אותו לאפיק שיווקי יעיל שיכול למשוך לקוחות. אל תשכחו שכאשר אתם מעלים את הסרטון, הוסיפו לו בתיאור את שם העסק, כתובתו, אתר במידה וקיים ומספר טלפון.

Exit mobile version