Site icon מקומון רמת גן

טיפים לשידרוג הגינה

גינה צמודה לבית עשויה להיות יתרון עצום אך היא גם עשויה להפוך לחסרון מהותי. הכול תלוי בכמה אנחנו משקיעים בגינה כמה מוטיבציה יש לנו לכך ואם אנחנו אכן ערוכים לכך מבחינה כלכלית. אך כאשר אנחנו משקיעים בגינה, אנחנו הראשונים שמרוויחים מהדבר.

צילום: pixabay

בית עם גינה. זה נשמע כמו חלום, אך אצל רבים החלום הזה הופך מהר מאוד לחלום רע ונורא…

זה מתחיל בכך שאין להם פנאי, מרץ מוטיבציה או אפילו ידע מה צריך לעשות על מנת שהגינה אכן תפרח ותלבלב אך לעיתים הדבר נובע פשוט מחוסר פנאי או אפילו מבעיות תקציביות. כי השקעה בגינה, כמו בכל דבר, עולה כסף ולעיתים לא ממש מעט. כשמזניחים גינה, היא הופכת מהר מאוד לשדה קוצים, עשבים שוטים הצומחים בה ללא שליטה ובקרה ומהר מאוד מוצאים בה גם בעלי חיים כתובת טובה ומכאן ועד למפגע של ממש – הדרך קצרה.

אך כל מי שמשקיע בגינה וזוכה אחר כך לקצור מפירותיה, מעיד כי שווה כל שקל אותו השקיעו כי היופי המדהים, הריחות הנפלאים, הצבעים המיוחדים ובאופן כללי, כל התוצאה שמתקבלת, מצדיקה כל מאמץ.

איך תשדרגו את הגינה שלכם?

אז כדי שהגינה שלכם תהפוך להיות חלקת אלוקים, כדאי כי תשקיעו בה מכל ההיבטים.

צמחייה – הדבר הראשון שאתם צריכים בגינה שלכם זוהי הצמחייה. אין גינה ללא צמחים. כאן עליכם להתאים את סגנון הצמחים לאופי הגינה שלכם ולסגנון הרצוי. ישנן אין ספור אפשרויות. פרחים מסוגים וצבעים שונים, שיחים מדהימים או אפילו עצים כאשר כל אלו עשויים ליצור גינה מהאגדות.

פתרונות ישיבה – מלבד הצמחייה חשוב מאוד להשקיע גם בפתרונות ישיבה. אם לא יהיה לנו היכן לשבת לא נוכל באמת ליהנות מכל הטוב הזה ששתלנו בגינה. גם כאן יש לנו אין ספור אפשרויות ורמות שונות של רהיטי גינה שונים. יש לנו גם אפשרות להקים פרגולה שם נוכל להסתתר מקרני השמש הלוהטות בקיץ או מהגשמים בחורף כאשר עדיין לא קר מידי וניתן ליהנות מהטבע הרטוב.

מתקנים – כדאי לחשוב גם על מתקנים שונים לגינה כמו ערסלים, נדנדות, אולי גם טרמפולינה כדי שהחוויה בחוץ תהיה מושלמת לכל הגילאים.

פרוז'קטור לגינה – בלי זה הגינה לא תהיה מושלמת

אחרי שהשקעתם בגינה. היא פורחת ויפה, צבעונית ומרהיבה, כעת הגיע הזמן גם להשקיע בתאורה מתאימה. כי אם לא תהיה לכם תאורה, הגינה תהיה רלוונטית רק בשעות היום. לא חבל? אין כמו הגינה בשעות הלילה כאשר האוויר צח וצלול במיוחד ואם הגינה מוארת הרי שיש לנו פנינת טבע ממש מעבר למפתן הבית.

קיים מגוון גדול של אמצעי תאורה מתאימים לגינות כאשר הפרוז'קטור הוא הפתרון היעיל מכולם. הוא מצליח להאיר היטב את השטח ולמקד את התאורה בדיוק למקומות הרצויים.

רוצים גם אתם להאיר את הגינה שלכם? כאן המקום! לכל המגוון היכנסו:

https://www.lprsystem.co.il/category/פרוזקטור-לד

 

Exit mobile version