מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט רמת גן:
  • 29 מאי, 2025 קיש טבעוני חגיגי עם ירקות – הפשטידה שלא נמאסת
  • 29 מאי, 2025 84 שנים אחרי: 1 מכל 8 ניצולי הפרהוד בעיראק – מתגורר ברמת גן
  • 26 מאי, 2025 בי"ס "אושא–יחד" ר"ג זכה בפרס החינוך הארצי לשנת 2025
  • 25 מאי, 2025 מפוקח מין אותר סמוך למוסד חינוכי במרכז הארץ – ונעצר
  • 22 מאי, 2025 הוועדה המחוזית אישרה מגדל בן 50 קומות ברחוב היצירה
  • 22 מאי, 2025 "שימור לצד בינוי חדש": זה המהפך המתוכנן לרחובות הראשיים ברמת גן
  • 20 מאי, 2025 מאכלים לחג שבועות בלי גבינה – 100% טבעוני
  • 18 מאי, 2025 לזכרו של עידן קינן ז"ל: בית הכנסת שבו גדל בר"ג יעבור שיפוץ מקיף
  • 15 מאי, 2025 חברת האוטובוסים "דן" מבטיחה שיפור בשירות לבני הגיל השלישי ברמת גן
  • 26 אפריל, 2025 נערה בת 12 התמוטטה בביתה בר"ג – פונתה לבית החולים לאחר החייאה
מקומון רמת גן
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • חדשות רמת גן
    • חדשות דתי-חרדי
  • קהילה
    • רכילות
    • חינוך
  • תרבות
  • נדל"ן
  • ספורט
  • צרכנות
    • עסקים
    • אוכל
    • אופנה
    • הום סטיילינג ועיצוב
    • תיירות ונופש
  • דעות
    • עצה משפטית
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » עסקים » טיפים לקידום אתרי מסחר

טיפים לקידום אתרי מסחר

ערן הלר 8 נובמבר, 2022

התפתחות המסחר המקוון, במיוחד בתקופת הקורונה, הביאה לפריחה של אתרי מסחר מקוונים על בסיס פלטפורומות שונות מווקומרס ועד שופיפי, אי שופ ואחרים.

ישנן תעשיות כמו תעשיית המתנות לדוגמא או הבנדלס שהפרסום עבורן נעשה בדחיפה, בעיקר ברשתות החברתיות או על ידי משפיענים. מוצרים אלו נקנים יותר על בסיס קנייה אימפולסיבית. לעומתן ישנן תעשיות או מוצרים עבורם קיימת כוונת רכישה מוקדמת. האחרונים הם בדיוק המוצרים המתאימים לרכישה לאחר חיפוש בגוגל ולכן חשוב מאוד לחנויות בתחומים אלו לקדם את אתרי המסחר המקוון שלהם לטופ של גוגל. 

פנינו אל ערן שיוביץ, מומחה קידום אתרים אורגני, כדי לנסות להוציא ממנו, כמי שעובד שנים רבות בתחום, עצות על קידום אתרי מסחר שבדר"כ בעלי אתרים פחות מכירים.
שלום ערן, ספר לנו קצת בבקשה על הפרקטיקות המקובלות בקידום אתרי מסחר מקוונים

ערן שיוביץ: בכיף, מרבית בעלי העסקים כיום מכירים בחשיבות של התאימות לדפדפנים ומכשירים שונים ואנו כמעט ולא מוצאים אתרים שאינם מותאמים לסלולר. לצערי עדיין עסקים רבים בונים את האתר קודם כל עבור המחשב הנייד ורק לאחר מכן מוודאים התאמה לסלולר אך אני מניח כי תופעה זו תלך ותתמעט עם השנים.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט רמת גן וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

גם בכל הקשור לביצועי האתר וזמני טעינה על ידי הקטנת תמונות ופעולות אחרות אני רואה מודעות הולכת וגוברת. התקדמות נוספת בהבנה של בעלי עסקים ומנהלי אתרי מסחר מקוון חלה בכל הקשור לתמונות וההבנה כי ניתן להשיג טראפיק נוסף בגוגל על ידי שימוש מושכל בתמונות מקודמות עבור ביטויי חיפוש ספציפיים. מצד שני אנו רואים כי ישנם נושאים חשובים שאינם מקבלים מספיק התייחסות.

תוכל לתת מספר דוגמאות?

ערן שיוביץ: ודאי, פעמים רבות אנו רואים התעלמות מנושא הקידום האורגני בכל מה שקשור למבנה האתר והשימוש בניווט הן בסרגל הנביגציה והן בסרגל התחתון (הדר ופוטר) של האתר. לעיתים אנו רואים חשיבה שכולה מכוונת אך ורק לחווית המשתמש וכלל לא לגוגל ולביטויי החיפוש עליהם מתחרה האתר. 

קרדיט תמונה: FREEPIK

מה עוד?

ערן שיוביץ: נושא התוכן הכפול באתר הוא בעיתי לעיתים, במיוחד בקטגוריות בהן ישנם מוצרים רבים ובעלי אתרים אינם יודעים כיצד להציג אותם לגוגל או לעשות שימוש מושכל בקנוניקל טג כדי למנוע מגוגל מלבחור בדפים הלא נכונים להצגה עבור ביטוי מסוים או כדי למנוע תופעה של כפילוית רבות במטא טייטל, במטא דיסקריפשיין או בתיאור. 

וואו, נקודות חשובות מאוד. אולי טיפ מועיל אחרון שתרצה לחלוק עם הקוראים לפני שנסיים?

ערן שיוביץ: בהחלט, נסו לשנות את שמות המוצרים בדפי הקטגוריה שלכם ל h3, מחקר שנעשה בתחום הראה כי השינוי יכול להביא לעליה של כ5% בכמות ההקלקות לדף הקטגוריה או לדף המוצר שתקבלו מגוגל. 

תודה רבה ערן והמון בהצלחה לכל בעלי אתרי המסחר המקוון שקוראים אותנו, אם התוכן סיפק לכם תועלות שתיישמו אנא קחו דקה ושתפו אותו ברשתות החברתיות או במייל. 

אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן
קידום עקסים שיווק שיווק ברשת
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט רמת גן rmgcity‎
פרשת השבוע: פרשת שלח־לך
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:32
20:33
ירושלים
19:07
20:30
חיפה
19:21
20:34
באר שבע
19:29
20:30
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

תגיות
אביהוא בן משה אופניים אור ירוק ארנונה בורסת היהלומים בחירות מקומיות ביטוח בית ספר בריאות גבעתיים הבורסה ברמת גן הספארי הפארק הלאומי התחדשות עירונית זינגר חיה מנע חיות מחמד חינוך ילדים ישראל זינגר כרמל שאמה כרמל שאמה הכהן לימודים ליעד אילני מד''א משטרה משטרת ישראל משרד החינוך מתחם הבורסה נדל''ן נופש ספורט עורך דין עיריית רמת גן עסקים פינוי בינוי קהילה קורונה רועי ברזילי רכב רמת גן תאונות דרכים תאונת דרכים תלמידים תמ"א 38
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס