Site icon מקומון רמת גן

טיפים להכנת ספא ביתי

רוב הישראלים אוהבים לבלות במתחמי ספא מפוארים ובבתי מלון יוקרתיים המציעים חוויית ספא ייחודית ומענגת. מאחר ובתקופה האחרונה בתי המלון ומתחמי הספא סגורים רוב הזמן כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה רבים מחפשים פתרונות יצירתיים להכנת ספא ביתי. הספא בבית משפר את ההרגשה הכללית, מבטיח בריאות טובה יותר והופך לתענוג עבור כל בני המשפחה הנאלצים לבלות יחד בגלל ההגבלות של משרד הבריאות.

ספא ביתי מהווה פתרון מושלם לתקופה האחרונה, הספא מבטיח רגעים קסומים לכל בני המשפחה ובמיוחד להורים, הוא מתאים גם לזוגות הרומנטיים שאוהבים לבלות בספא, ואם משקיעים נכון אפשר לעבור את הסגר בקלות ובהנאה, ובעיקר לשמור על השפיות והבריאות הגופנית והנפשית. לא חייבים להשקיע עשרות אלפי שקלים, אפשר להכין ספא ביתי בדרכים זולות, ויש גם אפשרות לתכנן חדר ספא זמני כדי לעבור את הסגר בקלות או לחשוב על ספא ביתי קבוע.

ארגון ספא ביתי זמני

לזוגות הרומנטיים ולכל מי שאוהב להתענג בספא כדאי לאלתר חדר ספא בתוך הבית או הדירה, כמובן שאם יש חצר קל יותר לתכנן מתחם ספא פרטי עם ג'קוזי גדול מתחת לכיפת השמיים, מיטת טיפולים ואווירה נעימה ורומנטית.

אפשר לאלתר ספא ביתי זמני עם אביזרים קיימים בבית, במיוחד אם יש כבר ג'קוזי בדירה, גם אם זו אמבטיית ג'קוזי. האפשרות הקלה והמהירה ביותר להכנת ספא ביתי היא להפוך את חדר האמבטיה שבו יש ג'קוזי למתחם הספא המפנק, ובעצם כול מה שצריך זה להשקיע בעיקר בתפאורה מסביב ובאווירה רומנטית בחלל החדר, לדוגמה נרות ריחניים, קטורת נעימה, מילוי האמבט עם מים חמים ושמנים אתריים נעימים, חליטת תה, שמפניה ונשנושים. כדאי להכין בצד גם שמן עיסוי וקרמים ריחניים, לעשות מסאז' אחד לשני ואחרי הפינוק והרחצה המשותפת אפשר להכין ארוחה בריאה וטעימה. בנוסף, כדאי לארגן מוזיקה רומנטית חרישית ברקע כדי להוסיף לאווירה המרגיעה ולבילוי המענג בספא הביתי.

ספא בבית. צילום: אנדריאה פיקאדיו

אגב, לא חייבים להשקיע במערכת ספא קבועה, יש גם מתקן ספא מתנפח ולאחר השימוש אפשר לרוקן את המים, לשטוף את המתקן ולאחסן אותו בצד עד לשימוש הבא. מומלץ להשקיע באווירה המתאימה, לחשוב על טיפול מפנק עם שמנים ריחניים וחמימים, וכמובן לארגן את חדר השינה עם נרות רומנטיים וכל מה שצריך לפינוק הדדי ולחוויית ספא מושלמת בבית.

תכנון ספא ביתי קבוע

בתקופת הקורונה נדמה שעם ישראל כולו התחיל בשיפוצים בבתים ובדירות, ואכן תקופות הסגר והמעבר לעבודה מהבית השפיעו על רבים והם מעוניינים לשדרג את העיצוב וליהנות מבית חלומות מעוצב ונעים.

לכן, אם אתם מעוניינים לתכנן ספא ביתי קבוע כדאי לחשוב על שיפוץ בבית או בדירה, ובמסגרת השיפוץ (או במסגרת תכנון ובניית בית על מגרש) אפשר לבחור מערכות ספא מתקדמות המתאימות לשימוש ביתי, יש מגוון מערכות איכותיות במחירים שווים לכל כיס, ולא חייבים לקחת הלוואה גדולה כדי להכין את הספא הביתי.

כאשר מתכננים ספא ביתי קבוע כדאי לבחור מערכת ספא ביתית עם מושבי ג'טים ותאורה רומנטית, יש מתקני ספא המתאימים לזוגות ויש מתקנים גדולים המתאימים לכל המשפחה. מעבר למערכת הספא כדאי לעצב חדר מקלחת מרווח עם ריהוט מינימלי וחיפויי קירות מרשימים ועבודות צבע ונגרות המוסיפים לאווירת ספא רומנטית ומפנקת.

Exit mobile version