Site icon מקומון רמת גן

טיפים להובלות בעיר שלכם – רמת גן

הובלת דירה או בית ברמת גן או  מתבצעת אמנם תוך מס' שעות בלבד, אך יחד עם זאת, זהו מהלך מורכב ולרוב יקר ועל כן מצריך מהלקוח השקעת אנרגיה בנקודות החשובות באמת, כמו למשל לקחת שירות הובלות של חברה וותיקה באזור, כזאת שיודעת לתכנן טוב את כל המעבר. אם תעקבו אחר העקרונות הבסיסיים המובאים להלן, המעבר מדירה לדירה יהיה קל יותר, מקצועי וה"נחיתה" בבית החדש תהיה קלה ורכה יותר באופן משמעותי אם החברת הובלות היא חברה מרמת גן המכירה את שינוי התנועה ואופי הרחובות.

הזמן או התקופה המועדפים יותר עבור הובלת דירה ברמת גן במידה והדבר תלוי בכם.
גם בתחום הובלות , כמו בתחומי שירות אחרים כגון תיירות, מלונאות ונופש, עונת הקיץ נחשבת לתקופה העמוסה ביותר ולכן היא גם היקרה ביותר.
אם יש בידכם את האפשרות לבחור, מומלץ להזמין הובלת דירה בתקופות עמוסות פחות כמו-סתיו או חורף. מעבר דירה בעונות OFF-SEASON, יבטיח קבלת הצעת מחיר נמוכה משמעותית מאשר מעבר בתקופות השיא של חודשי הקיץ. כמו כן, עדיף לסגור את נושא הצעת המחיר ותנאי הובלה בין חודש לשלושה שבועות לפחות לפני תאריך היעד להובלה. זאת על מנת להבטיח את מקומכם ולשריין את התאריך הנוח לכם ביותר.

חברת הובלות איכותית ויציבה בעיר שלכם, מעסיקה מובילים קבועים וותיקים שמכירים את העבודה על בוריה ומתפקדים באופן יעיל ביותר גם בהובלות שמתרחשות בבוקר וגם הובלות שמתרחשות בצהריים.
על כן, עדיף ללקוח להתמקד בצוות המובילים ולוודא שהוא איכותי ומקצועי ביותר, מאשר להתעקש על שעת ההובלה בלבד שאינה משקפת את טיב העבודה עצמה.

כמה זה עולה לנו?

כיצד עובד נושא התמחור? כיצד נקבע מחיר ההובלה?
ישנם מס' פקטורים חשובים מנקודת מבטו של המוביל, שעליהם בעיקר מתבסס מחיר ההובלה.

הנושא הראשון מתייחס לקומה בה נמצאת הדירה והאם יש בבניין מעלית או לא.
כמובן שיש הבדל מהותי בין העברת תכולה וריהוט תוך שימוש במעליות לבין נשיאת הציוד על הכתפיים ועבודת סבלות של כמה קומות ברגל.
כאשר הקומות רבות ואין בבניין מעלית, או שהמעלית אינה גדולה דיה להכיל את כל פרטי הריהוט, יש להוסיף עלות שימוש במנוף להנפת הציוד והנגשתו דרך החלון או המרפסת (במידה ואכן יש גישה למנוף בבניין).

נושא חשוב נוסף מתייחס לכמות התכולה המיועדת להעברה. ככל שפרטי הריהוט, הקרטונים, מוצרי החשמל וכו' רבים יותר, המחיר עולה בהתאמה. בנוסף, פריטים כבדים או חריגים כמו פסנתר או מכשירי כושר מיוחדים משפיעים גם הם על המחיר.
מחיר ההובלה נקבע לפי מורכבות העבודה, הקושי שלה והזמן הנחוץ לסיים אותה באופן מקצועי וחלק ללא נזקים כלל.

למחיר ההובלה יכולות להתווסף עלויות נוספות וזאת במקרה בו הלקוח מבקש שירות נוסף כגון-פירוק והרכבת ריהוט, עטיפה מיוחדת ולא סטנדרטית של פריטים מיוחדים או שבירים במיוחד ואריזת התכולה בתוך קרטונים. ניתן לקבל גם שירות של סידור התכולה בבית החדש לאחר המעבר בתוספת תשלום.

תמונה באדיבות: pixabay

אם קיבלתם הצעת מחיר סבירה וריאלית מחברת הובלות טובה ומובילה, תוכלו להיות רגועים לגבי המעבר. אם הגעתם לחברה הזו דרך המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם, לא תמיד מומלץ להתחיל להתפזר בין מס' חברות ולהשוות מחירים שאז אתם עלולים "ללכת לאיבוד" ולהיבלע בתוך כל האינפורמציה.
תוכלו לקבל הצעות מחיר נוספות מחברה אחת או שניים ואם המחירים דומים פחות או יותר, בחרו בחברה שהגעתם אליה בעקבות המלצות של חברים או מכרים מרוצים.
העדיפו חברה ששולחת אדם מקצועי לתת הצעת מחיר בביתכם בתיאום מראש.
סוכן השטח יבדוק את הגישה לבניין/לבית מהכביש בו תחנה המשאית ביום ההובלה, את הקומה וגודל המעליות. כמו כן, הסוכן יראה את כמות התכולה בבית ויעריך את זמן ההובלה.
לפי כל הנתונים האלו, סוכן השטח ייתן לכם הצעת מחיר רלוונטית וריאלית, שברוב המקרים עדיפה על הצעת מחיר וירטואלית של חברה שנציגיה לא ביקרו בדירתכם ומסתמכים על שיחה טלפונית או מייל בלבד.
הצעת מחיר באמצעות מילוי פרטים במייל או בפקס יכולה להיות אידיאלית בהובלות בהן יש מס' פריטים מצומצם להעברה, וכן בדירות קטנות כמו דירת סטודיו, או דירת 2-3 חדרים קטנה.
הדבר החשוב ללקוח הוא שלא יופתע בתוספות מחיר לא מתוכננות ביום ההובלה.

Exit mobile version