Site icon מקומון רמת גן

טיפים לבחירת מתנות ליולדת בצורה נכונה יותר

רוצים לקנות מתנה לאמא, אחות או חברה טובה שילדו לאחרונה, אבל אין לכם מושג מה לקנות? או שאולי בת זוגתכם ילדה ואתם מחפשים עבורה מתנה שתשמח אותה? בכל מקרה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.
6 טיפים לרכישת מתנות ליולדת

להלן 6 טיפים שיעזרו לכם לבחור ולהעניק מתנה ליולדת, שבאמת תשמח את מקבלת המתנה:

  1. מתנות שימושיות

הטיפ החשוב ביותר לרכישת מתנות ליולדת – הוא להתמקד במתנות שימושיות. והיתרון הוא – שיש המון מתנות שימושיות שיכולות להתאים כמעט לכל יולדת. למשל, כל אמא טרייה תשמח לקבל שמיכות, בגדים, צעצועים, בקבוקים או מוצצים לתינוק. כך שהמבחר של מתנות שימושיות ליולדת הוא עצום, וכל מה שנותר לכם הוא רק לבחור.

2. חומרים אורגניים ואיכותיים

שימו לב שכשאתם קונים מתנות ליולדת – חשוב שתקפידו על כך שהמתנות שאתם קונים יהיו עשויות רק מחומרים אורגניים ואיכותיים. לדוגמא, אם אתם קונים בגדים לתינוק, חשוב שתבדקו שמדובר בבגדים העשויים רק מ-100% כותנה. ואילו אם אתם קונים צעצועים, בקבוקים או מוצצים, אז חשוב שתוודאו שהם עשויים מחומרים איכותיים, ושהם בטיחותיים וקיבלו את כל האישורים הנדרשים למוצרי תינוקות.

תמונה: canva
  1. התאמת צבע המתנה למין היילוד

עוד טיפ מעולה לרכישת מתנות ליולדת שיהיו מוצלחות ומעוצבות בסטייל, הוא להקפיד על התאמת צבע המתנה ואריזתה, למין היילוד (לרוב בוחרים בוורוד לבנות, ובכחול או בתכלת לבנים). זה משדרג משמעותית את מראה מתנה, וגורם לה להיראות אישית ומיוחדת יותר.

  1. בלונים

כמו שבלונים ישמחו כל ילד או ילדת יום הולדת, כך סביר להניח שהבלונים גם ישמחו כל יולדת. וזאת שכן הבלונים הצבעוניים מקושרים אצלנו לימי הולדת ולאירועים כיפיים, כך שהם ישר מעוררים בנו רגשות של שמחה, וחגיגיות. ולכן, טיפ חשוב לרכישת מתנות ליולדת, הוא להוסיף בלונים יפים למתנה שלכם. את הבלונים אפשר להביא בנפרד, או שניתן גם לקשור אותם ישירות למתנה. בכל מקרה, אין ספק שבלונים יכולים לשדרג את המתנה באופן משמעותי – ולכן לא כדאי לוותר עליהם.

  1. אריזה יפה

אחד הטיפים החשובים ביותר לכל מי שרוצה להעניק מתנה מושלמת – הוא להקפיד על נתינת המתנה באריזה יפה ומושקעת. שימו לב, אתם לא חייבים להשקיע על אריזה יקרה במיוחד. אבל העיקר לא להביא את המתנה סתם ככה בשקית – כי אז זה מרגיש כאילו פשוט עשיתם "קניות" ליולדת. במקום זאת, תעטפו את המתנה שלכם באריזת מתנה צבעונית, או שתכניסו אותה לקופסת מתנה מעוצבת – ותראו איך שהמתנה שלכם תיראה פתאום הרבה יותר משודרגת, שווה ומגניבה.

  1. חנות מובילה

שימו לב, מתנה ליולדת כדאי לקנות רק מחנות מובילה בתחום, כמו littlepenguin – וזאת כדי שתהיו בטוחים שתקבלו מוצרים שהם לא רק איכותיים, אלא גם בטיחותיים, וכאלה המתאימים לאימהות טריות וליילודים.
לרכישת מוצרים מדהימים ומתנות מקוריות ליולדת היכנסו לאתר שלנו: https://www.littlepenguin.co.il/

Exit mobile version