Site icon מקומון רמת גן

טיפים לבחירת חברת הובלות ברמת גן

רמת גן, הינה אחת הערים המרכזיות והתוססות במרכז הארץ ומעברי הדירות הינם רבים בעיר זו. יש למצוא חברת הובלות ברמת גן, אשר מכירה היטב את העיר, על מנת שניתן יהיה להחנות את רכב ההובלה במיקום נגיש ונוח, למרות בעיית החניה המוכרת בעיר צפופה זו , אשר נחשבת לאחת מהערים המרכזיות ביותר בארץ. יש לזכור, כי משפחות המתכננות לעבור דירה, צריכות להתארגן היטב על מנת להיות מוכנות למעבר. זו הסיבה שלא מומלץ לדחות את רגע מעבר הדירה לרגע האחרון ולהתחיל באריזה מוקדם יותר, לפחות שלושה שבועות לפני המעבר.

מומלץ לארוז נכון ובאופן שיטתי את החפצים, היות ורבים הם אלה אשר דוחפים חפצים לארגזים וכאשר מגיע רגע הפריקה, הם פשוט אינם מוצאים את מה שחיפשו. ישנן חברות הובלות , אשר אורזות לפני המעבר את החפצים ועוטפות באופן מקצועי את הרהיטים שיש להעביר לדירה החדשה, על מנת להקל על  הלקוחות שמעוניינים במינימום עבודה וזמן לעבור דירה באופן יעיל, מקצועי ובטוח. שירות זה, עולה כסף אך שווה כל אגורה, כאשר סבלים וצוות ההובלה, מגיע אל הדירה שממנה עוברים יחד עם קרטונים לאריזת החפצים ועוד כלים יעילים לאריזה , כאשר הלוגיסטיקה של האריזה נעשית באופן מופתי ומדויק.

סדר נכון באריזה שתקל עליכם בזמן מעבר דירה מרמת גן או אליה

תמיד כדאי כי בעת אריזת החפצים, יש לדאוג לחפצים שיהיו עמכם על מנת שתוכלו למצוא בגדים להחלפה לכמה ימים עד שהדירה תהיה מאורגנת ומסודרת. ארגנו תיק מסודר עם החפצים הרצויים לכם כגון לבנים ובגדים להחלפה, מגבות וכלי רחצה, כך שתוכלו למצוא אותם בנגישות נוחה.הובלה של דירה היא מטלה מורכבת וכדאי כי תמצאו חברה שמציעה שירותים רבים כגון: שירותי אריזה, שירותי מנוף להובלת רהיט כבד, שירותי אחסנה ועוד. כדאי כי לפני האריזה של החפצים, פשוט תערכו סדר וכדאי כי רק החפצים שאתם אכן זקוקים להם יהיו עמכם בדירה החדשה. זוהי הזדמנות נהדרת להיפטר מכל החפצים המיותרים.

צילום:pixabay

כל מוביל, ימליץ לכם לזרוק חפצים ישנים, היות ומחיר ההובלה של החפצים השונים והתכולה בכלל, יהיה על פי כמות החפצים, כך שאם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות ולהגיע מאורגנים יותר לדירתכם החדשה, זו ההזדמנות הטובה ביותר עבורכם.

עוברים דירה לרמת גן?- כך תמצאו את חברת הובלות המקצועית ביותר

ישנן חברות הובלות דירות אשר נמצאים בפריסה ארצית, כך שהצוותים מתחלקים לערים השונות. אחת החברות המקצועיות בתחום הובלות דירות ומשרד, הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס  אשר קיימת כבר משנת 1997 , מחזיקה בצוותים מקצועיים העובדים עמה כבר שנים ומעניקה שירות יעיל גון: שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים,  אחסנה של ריהוט  במחסנים שיש בהם מכולות מיוחדות לשמירה מרבית הכולל גם ביטוח, שירותי הובלה במנוף ועוד. לחברה צי מרשים ש משאיות הובלה בגדלים שונים, כך שניתן להתאים את רכב השינוע על פי כמות התכולה.

החברה מעניקה אחריות וביטוח על התכולה מרגע המעבר ועד לפריקת התכולה בדירה החדשה. לחברת בוריס הובלות יש ניסיון רב גם בהובלת משרדים, מפעלים, הובלות לסטודנטים והובלות חפצים בודדים. החברה מעניקה יחס חם ושירות אדיב ללקוחותיה המרוצים אשר מלווים אותה שנים וממליצים עליה  בחום לחברים ומכרים.  ניתן לבצע הובלה עד לקומה ה-20 וכן, החברה מציעה שירותי הובלה בערב ובשבתות לנוחות לקוחותיה. תוכלו ליצור עם החברה קשר באמצעות מענה מאויש 24 שעות ביממה.

Exit mobile version