Site icon מקומון רמת גן

טיפים לבחירת בשר איכותי לעל האש

אין דבר ישראלי יותר מעל האש. לא מעט אנשים בוחרים לחגוג אירועים שונים, מסיבות שונות, שבתות וחגים, באמצעות המנגל המסורתי הקרוי באופן עממי יותר: על האש. אין דבר מגבש, משמח, מאחד ומעניק טעם טוב מעל האש בחברת בני משפחה וחברים.

כמובן שבכדי שהמנגל יפיק את הבשר הטעים ביותר, יש צורך לבחור בשר משובח בקפידה, בהתאם לטעמם והעדפתם של כל משתתפי המנגל. כיום, ההיצע בתחום הבשרים לעל האש ובכלל הינו רחב ומשמעותי מאוד ולכן, בטרם רוכשים בשרים לעל האש, יש לבחון היטב את כלל הבשרים המוצעים ולבחור אותם בצורה הנכונה והטובה ביותר.

טיפים חשובים לבחירת הבשר הטוב ביותר לעל האש

כאמור, אין אדם אשר לא אוהב לעשות על האש יחד עם חברים ובני משפחה. בין אם מדובר במנגל בחיק הטבע ובין אם מדובר במנגל במרפסת הביתית, הרי שהתוצאה לרוב היא שהייה נעימה יחד עם בני משפחה וחברים והנאה מבשר משובח, איכותי וטעים, אשר ניצלה על המנגל בצורה הטובה ביותר. בכדי שהבשר אשר תיצלו על המנגל יסב את ההנאה הרבה ביותר עבור כל המשתתפים בחגיגה, חשוב מאוד לבחור אותו בקפידה. בטרם תבחרו את הבשר למנגל, כדאי שתשימו דגש על מספר קריטריונים:

  1. סוג הבשר – כאמור, היום ההיצע בתחום הבשר למנגל ובכלל הוא רחב ומשמעותי. חשוב מאוד לבחור בשר המתאים לצלייה. בשר מעין זה יהיה בשר אשר קל ונוח לצלות אותו במנגל וידוע כי הוא מתאים לאופן הכנה זה. כלומר, אין לבחור בבשר הדורש בישול ארוך, בבשר קשה מדי להכנה באמצעות מנגל ועוד. כמו כן, יש לבחור את סוג הבשר העונה באופן האידאלי על טעמם של על המשתתפים באירוע שבגינו עורכים מנגל

    הכי חשוב – לא להתפשר על איכות הבשר. צילום: iclipart

  2. איכות הבשר – חשוב מאוד לרכוש בשר משובח. אין דבר טעים יותר מבשר משובח אשר ניצלה על המנגל בצורה הטובה ביותר. אין להתפשר על איכות הבשר.
  3. עובי הבשר– כאשר רוכשים חתיכות של בשר מסוג כלשהו עבור צלייה במנגל, חשוב מאוד לבחור את החתיכות המתאימות ביותר. כך למשל, יש צורך לבדוק האם חתיכות עבות יותר יהיו טעימות בצלייה על המנגל בסוג בשר כזה או אחר, או שמה, חתיכות דקות יותר הן החתיכות שיהיו מושלמות עבור צלייה על המנגל. ניתן להתייעץ עם הקצב בחנות בה תבחרו בקשר לעובי הבשר המתאים למנגל
  4. בשר עם שומן או בשר נטול שומן – ישנם אנשים אשר אוהבים מאוד בשר עם חלקים שומניים בו. לעומתם, ישנם אנשים אשר לא יכולים לסבול שומן בבשר. בטרם רוכשים בשר משובח לעל האש, חשוב מאוד לתמרן בין חובבי הבשר עם השומן לחובבי הבשר נטול השומן. ניתן לרכוש בשר המכיל שומן ובשר ללא שומן, בכדי להסב הנאה רבה לכלל המשתתפים בעל האש.
Exit mobile version