Site icon מקומון רמת גן

טיפים והמלצות על מוזיאונים וגלריות

מלון בוטיק – חבילות נופש למבוגרים מציעות מפגש עם עושר תרבותי ואומנותי – במגוון של לוקיישנים בארץ. יש שפע של גלריות, מוזיאונים, אוספים נדירים ותצוגות פסיפס היסטוריות. תוכלו לשלב חבילת נופש נהדרת שכוללת ביקור באתרי אומנות וגלריות. לשוחרי האומנות מובטחת חוויה יוצאת מן הכלל. לפניכם ריכוז של אתרים מומלצים.

גלריות ואומנות – בצפון הארץ

עבור אלו שמטיילים באוזר הצפון ישנו מגוון רחב של מקומות לביקור. כך למשל תוכלו לבקר במוזיאון בר-דוד לאומנות ויודאיקה המציע מפגש עם תערוכות מתחלפות של פסלים וחפצי אומנות שונים. בעין הוד, כפר אומנים רשמי, תוכלו לבקר במוזיאון ינקו דאדא שמציע כמה מפלסים של תצוגה העוסקים באומנות עכשווית. במקום יש גם פינה לילדים עם אומנות ניסיונית. בתפן ממוקם המוזיאון הפתוח שמציג אומנות רב-תחומית של דו מימד ושל תלת מימד עם תצוגות נדירות ואוספי בולים. במשכן לאומנות שבעין חרוד מוצגות כמה מאות של עבודות אומנות שונות. תוכלו לשלב טיול אומנותי שכולל ביקור באתרים הללו ביחד עם לינה ואירוח במגוון של מלונות בצפון. מלון בוטיק הוא אפשרות שמתאימה מאוד לטיול אומנותי לזוגות. ויש גם כמה מלונות בוטיק מעוצבים המציעים חללי אומנות שונים לתצוגה.

תמונה: shutterstock

גלריות ואומנות – בירושלים

בירושלים ישנו ריכוז גבוה מאוד של גלריות ומוזיאונים – ברמה בינלאומית. כך למשל תוכלו לבקר במוזיאון ישראל בו תמצאו את עבודותיהם של בכירי האומנים. במקום יש תערוכות קבועות לצד תערוכות מתחלפות. יש גם את בית האומנים בו מתקיימות גם תערוכות משותפות של אומנים ישראליים עם אומנים בינלאומיים וגם סדנאות שונות. בבית אנה טיכו מוצגים נופים ירושלמיים ויש במקום גם מסעדה מקומית טובה מאוד. מקום נוסף ששווה ביקור הוא בית שץ המשמש בית לאומנים ויוצרים רבים להצגת תיק העבודות שלהם, ותוכלו להנות מסיור מודרך במקום המספר את סיפורה של האומנות הארצישראלית העכשווית. במוזיאון לאומנות האסלאם מוצג עושר תרבותי עצום כולל עבודות פסיפס.

מלונות בירושלים ממוקמים ממש במרכז העיר ותוכלו להתארח במלון יוקרתי ממש בקרבת המוזיאונים, כאשר מלון בוטיק ירושלים הוא אפשרות נהדרת לזוגות.

 

Exit mobile version