Site icon מקומון רמת גן

טיפים בבחירת ביטוח מבנה ודירה

המעבר מדירה שכורה לדירה שרשומה רק על השם שלכם בטאבו הוא מעבר משמעותי ביותר. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים מה צריך לעשות והאם יש ביטוחים שונים שכדאי לשלם עליהם כבר עכשיו, כי אחרי הכול, לקנות דירה זה לא עניין של מה בכך. רוב האנשים בישראל משלמים הון עתק על הדירות שהם קונים, מקבלים עזרה מההורים וגם לוקחים משכנתא גדולה מהבנק. לכן נשאלת השאלה: מה אפשר לעשות כדי להיות בטוחים יותר שאפילו במצב של רעידת אדמה, שריפה, שיטפון או כל אסון אחר – עדיין לא נאבד את ערך הדירה?

אם גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כדאי שתדעו שביטוחים שונים לדירה הם הפתרון הנכון. ביטוח דירה יוכל לתת לכם את השקט הנפשי לדעת שאפילו אם משהו קורה, תוכלו לעמוד על הרגליים, לתקן את הנזק ולא לאבד את כל כספכם. מה שכן, חשוב להבין שבמקרה של ביטוחי דירה ומבנה, השמיים הם הגבול. יש מגוון רחב של אפשרויות ולכן ברור מדוע אתם זקוקים לעזרה בבחירת הביטוח הנכון לכם.

ביטוח דירה – מה הוא באמת כולל?

אם אתם מחפשים טיפים לבחירת ביטוח דירה, קחו בחשבון שאחד מהדברים הראשונים והמשמעותיים ביותר זה למעשה להבין על מה אתם חותמים. האם מדובר על ביטוח שכולל גם את התכולה של הדירה? ועד כמה הביטוח מכסה? האם במצב שבו אתם באמת צריכים לתבוע ולהפעיל את הביטוח יהיה עליכם לשלם השתתפות עצמית כשלהי או שמסכום מסוים ההשתתפות העצמית לא באמת תהיה קיימת? חשוב מאוד לרדת לעומקם של הפרטים וזאת כדי להבין על מה אתם עומדים לחתום. בנוסף לכל אלה, כאשר מדברים על ביטוח דירה, חשוב כמובן גם לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים ולא רק על איזו פוליסה אתם חותמים. האם, למשל, תרצו לעבוד מול חברת ביטוח שיש לה מוניטין ושהיא מוכרת בכל הארץ? או שאולי אתם מעדיפים להיות לקוחות של חברת ביטוח קטנה ופחות מוכרת?

ביטוח מבנה ודירה. תמונה: pixabay

אל תחתמו על פוליסת ביטוח לפני שאתם מבררים מחירים

לבסוף, עוד טיפ מאוד משמעותי שכדאי יהיה להתייחס אליו כשאתם חושבים על ביטוחים שונים לדירה, זה להתייחס למחיר. כלומר, אם יש לכם אפשרות לפנות אל כמה חברות ביטוח, לבקש מהן הצעות מחיר מפורטות ולהבין על כמה עומד המחיר הממוצע של פוליסת ביטוח עבור דירה כמו שלכם, זה כדאי. ראשית, אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם מחירים גבוהים יותר ממה שצריך. שנית, גם אין שום טעם לוותר על השוואת מחירי הביטוח אם ניתן לעשות זאת אונליין בקלות. אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית, לא צריכים להרים טלפון לחברות הביטוח השונות ולא צריכים להתאמץ. כל האינפורמציה מחכה לכם ברשת, אז למה שלא תעשו בה שימוש לפני שאתם מקבלים החלטה?

Exit mobile version