Site icon מקומון רמת גן

טיפים איך לעשות לחברה שלך אירוע של פעם בחיים

קרדיט - Canva

חברה הכי טובה שלך עומדת להתחתן (כשהחברה הכי טובה שלך יכולה להיות גם את בעצמך…)? אין ספק שתרצי לארגן לה אירוע בלתי נשכח, כזה שהיא תזכור לתמיד וגם כל המוזמנות. ממה מתחילים? מרוב הפעלות למסיבת רווקות שיש ברשת לא יודעים מה לבחור. טיפ ראשון הוא להתאים את הערב לחברה שלך. את יודעת מיהי, מה היא אוהבת, מה יגרום לה לשמוח ומה יעשה לה כיף אמיתי. מצד שני צריך להתחשב גם במוזמנות, כי בסופו של דבר מה שישמח את חברתך הוא לראות שהערב זורם וכולן נהנות. כדאי למצוא תוכן שיהווה מכנה משותף לכולן. כל אדם רוצה להכיר את עצמו טוב יותר וכולנו מחפשים דרכים מעניינות איך לעשות זאת. ערב גרפולוגיה בו הכל נעשה באווירה קלילה ושמחה יביא לאירוע בלתי נשכח, ערב שבו כל אחת מהמשתתפות תצא כשהיא מכירה את עצמה טוב יותר ואחרי הרבה צחוקים והומור.

ערב גרפולוגיה: כשידע ומקצועיות נפגשים עם הומור וקלילות

גרפולוגיה היא תחום רציני ועמוק. גרפולוגים לוקחים חלק בפענוח בתיקים שונים במשטרה ואף בהטיית כף המאזניים לחובה או זכות במשפט. איתור  זיופי חתימות הם עניין רציני ביותר. גם מציאת המועמד המתאים ביותר למשרה ישפיע משמעותית הן על המעסיק והן על העובד. עדיין, כל דבר רציני אפשר להפוך לתוכן שיתאים גם לערב או לאירוע שרוצים לשלב בו בין סקרנות ועניין לבין שמחה, צחוק והמון הומור. זאת כמובן בתנאי שמעביר אותו האדם הנכון. כאשר גרפולוג הוא מקצועי מצד אחד וקליל ובעל גישה לאנשים (ולא רק דרך כתב היד…) מצד שני, גם הפעלות למסיבת רווקות יכולות להיות מבוססות על גרפולוגיה, כי בינינו, מי לא רוצה לדעת מי מתאים לה (או אם מי שאיתה כעת הוא האדם הנכון…), מה הכיוון המקצועי שלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. בערב כזה דברים יכולים להתברר והכל באווירה חיובית ומהנה.

למצוא את הדרך המקורית לחגוג עוג יום הולדת

ככל שאנחנו מתבגרים, כך יותר ויותר קשה למצוא את הדרך להפוך את יום ההולדת שלנו ליום בלתי נשכח. אפילו נסיעה לחו"ל היא כבר לא אירוע יוצא דופן. אז לא צריך להיכנע. אפשר למצוא פעילות ליום הולדת למבוגרים שתהיה שונה, כזאת שתחבר בין אנשים, שתהווה מכנה משותף רחב אפילו לגילאים שונים. ערב גרפולוגיה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. זו לא הרצאה בה תשבו ותקשיבו אלא ערב אינטראקטיבי רב פעילות בו תכתבו, תציירו, תקשיבו בסקרנות והכי חשוב: תצחקו והרבה, בין אם על עצמכם ובין אם על ועם אנשים אחרים. כל אחד מתקלף קצת משכבות ההגנה שלו בערב של גרפולוגיה וצחוק כך שכולם יוצאים שמחים ומסוקרנים.

מאיה הראל היא גרפולוגית בעלת ניסיון רב. היא משלבת ידע מקצועי ומעמיק בתחום לבין גישה כיפית, קלילה ומלאה בהומור, מה שיהפוך כל אירוע למהנה במיוחד. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version