Site icon מקומון רמת גן

טיפול של עורך דין מסור ברגעים שונים בחיים

יש אנשי מקצוע שמלווים אותנו לאורך שנים ארוכות, ונותנים שירות על בסיס הצרכים שלנו. יש אנשי מקצוע שמלווים אותנו למשך שנים והם חלק אינטגרלי מהחיים שלנו, ברמה הדיסקרטית ביותר. זהו בדיוק תיאור התפקיד של עורך דין מיומן ומנוסה, כמו עורך דין חיים פכטר, אשר מכיר את לקוחותיו לעומק, ומלווה אותם בתיקים שונים לאורך שנים ארוכות, עד לקבלת התוצאה המשפטית הרצויה.

כשעולים על הכביש ומתרחשות תקלות

בכבישים הישראלים הנהגים מתמודדים עם מגוון אתגרים רחב ומורכב מאוד. ולכן, ממש לא מפתיע לגלות שבשנים האחרונות אנחנו מזהים יותר ויותר תאונות דרכים, ופניה לעזרת אנשי מקצוע כמו עורך דין תאונות אופנוע בסיטואציות מורכבות. כמובן שתמיד עדיף להימנע ממצב של פגיעה באנשים אחרים או של תאונות דרכים שפוגעות ברכוש הציבורי. אבל אם כבר אתם נמצאים בעיצומה של סיטואציה כל כך מאתגרת, אז בהחלט צריך לפעול בצורה אחראית כדי לצמצם משמעותית את הנזקים, ולדאוג לכך שאתם תשמרו על כל הזכויות שלכם.

כשרוצים להתמודד עם אירועי משפחה

גם באירועים משפחתיים כמו למשל מחלוקת בין אחים על ירושה או נושא נישואין וגירושין, הנוכחות של עורך דין היא חשובה. גירושין ונישואין, היכולת של עורך דין גירושין בראשון לציון לשמור על האינטרס של הצד שלכם אבל גם לדאוג לתמונה גדולה ולראות את הילדים, היא זו שעוזרת לכם להניח בצד את הכעסים ואת המשקעים. ובסופו של יום לייצר הסכם גירושין שדואג לשלמות המשפחה שלכם ועוזר לכם להתחיל את פרק ב.

כשיש בעיות במקום העבודה

אפילו במקום העבודה שלכם, שבו אתם מרגישים בנוח במשך שנים ארוכות, יכולות להתפתח מחלוקות ואי הסכמות, שדורשות התערבות של עורך דין דיני עבודה בראשון לציון בהקדם. נכון שזה ממש לא נחמד, כאשר אתם נמצאים שנים באותו מקום עבודה ופתאום צריכים לתבוע את המנהלים שלכם. אבל זכויות עובדים נועדו בשביל לשמור עליכם. ואם יש פגיעה אז בהחלט יש מקום גם לטיפול משפטי.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין חיים פכטר, נלווה אתכם בהתמודדות עם מגוון רחב של תיקים משפטיים בתחומי עיסוק שונים. וזאת מתוך רצון אמיתי לסייע, אבל גם מתוך ידע וניסיון של שנים רבות בתחום. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של החברה בשיא ניתן לפנות אל מספר הטלפון:

 

Exit mobile version