Site icon מקומון רמת גן

טיפול זוגי בתל אביב – לשמור על הזוגיות רגע לפני קריסה

credit: canva.com

לא אחת קורה שזוגות ניגשים לטיפול זוגי. הסיבות לכך הן מגוונות והעיקריות שבהן הן שיפור התקשורת בין בני הזוג, גישה חינוכית והתנהגותית כלפי הילדים, כמו גם רקע של בגידה וחוסר סיפוק מיני. טיפול זוגי בתל אביב מאפשר לזוגות לשפר את התקשורת ביניהם ולפתח יחסים זוגיים משופרים ארוכי טווח.

כיצד

טיפול זוגי בתל אביב מתקיים בקליניקה של המטפל כאשר יש פגישות בהם נוכח כל אחד מבני או בנות הזוג בנפרד, ויש המתקיימות יחדיו. הטיפול מתבצע תוך היכרות של המטופל עם ההיסטוריה של בני הזוג, הבנה עמוקה של הקשיים ביניהם, הכרת האופי של כל אחד מבני הזוג ועוד. התהליך עצמו כולל תרגולים שונים ושיחות שמטרתם לשקף לכל אחד מבני הזוג את הסיטואציה בעיני בן הזוג השני, לגשר על פערים בתקשורת ולאפשר לכל אחד מבני הזוג לצאת מנקודת המבט של עצמו.

מקרים שונים

כאמור טיפול זוגי בתל אביב מאפשר לגשר על פערים זוגיים ולפתור מחלוקות שמגיעות מסיבות שונות. כאשר מדובר על רקע של בגידה למשל הרי שהמטרה היא קודם כל להבין מהו המקור לתסכול של אחד מבני הזוג, מה גרם לבגידה וההבנה האם ניתן לקיים תקשורת זוגית חיובית ללא בגידה. כאשר מדובר על מחלוקות תקשורתיות, הרי שכאן מדובר של שיפור התקשורת המקרבת בין הזוג.

חשוב לציין כי לצד טיפול זוגי בתל אביב ניתן לקבל טיפול לצרכים שונים ומגוונים כמו למשל טיפול בהפרעות שינה, וטיפול בבעיות נוספות. חשוב מאוד לגשת אל המטפל המתאים עבורכם, ומטפל כזה שהוא מקצועי עם ניסיון רלוונטי והמלצות. בנוסף, חשוב להגיע אל הטיפול בגישה חיובית. ככל שהמטופל יאפשר למטפל ולעצמו לעבור תהליכים חדשים – הרי שכך שהסיכוי להצלחת הטיפול גובר. חשוב מאוד לספק למטפל אינפורמציה על היסטוריית הטיפולים שלכם, התרופות ואלמנטים נוספים חשובים בהקשר הזה.

כדאי מאוד שלא להמתין עם קבלת הטיפול, כי ככל שמחכים הבעיה רק מחריפה והתהליך הטיפולי עלול להיות מורכב יותר. טיפול בהפרעות שינה למשל הוא קריטי מאוד למהלך החיים השגרתי, לקריירה ולגידול הילדים.

Exit mobile version