Site icon מקומון רמת גן

טיפולי שיניים נפוצים – כי סביר שתעברו אותם

כולם עוברים טיפולי שיניים, ובין אם אנחנו רוצים או לא, הרי שבריאות הפה והשיניים היא אבן פינה לשמחת החיים ואיכות החיים שלנו. שיניים חולות, מחלות חניכיים, דלקות, כאבים, מורסות, רגישות לחום וקור, ועוד הרבה בעיות בפה ובשיניים מובילות לירידה מיידית ולעיתים דרסטית ביכולת שלנו ליהנות מהיום. כאבי שיניים הם לא דבר נעים, בלשון המעטה, ואפילו כאב קטן יחסית יכול להטריד את מנוחתנו במשך כל היום, וכמובן גם בלילה.

במילים אחרות, כדאי מאוד לטפל בשיניים שלכם היטב, בבית, עם שמירה על הרגלי היגיינה נכונים, ועל ידי בדיקות תקופתיות ומעכב אצל רופא השיניים שלכם, בכדי לעבור את הטיפולים הנחוצים למניעת הידרדרות של מצבים קיימים וכמו כן למניעת יצירת מצבים חדשים.

הכירו – טיפולי שיניים מפורסמים

השתלת שיניים והקצעת שורשים

השתלת שיניים גם כן נחשבת להליך רפואי נפוץ בעולם רפואת השיניים. מדובר בטיפול שיניים חיוני, בעיקר כאשר לפני רגע דיברנו על עקירה. נכון, לא נהוג להשתיל שיני בינה, אך עקירות לא מסתיימות בשיני בינה, והמוני אנשים עוברים עקירות שיניים שונות בכל מיני מיקומים בחלל הפה. השתלת השיניים כיום היא תחום התמחות אצל רבים, והיא חיונית וחשובה במיוחד, כדי לשמר את היכולת שלנו ליהנות מאוכל טוב, וכמובן מאסתטיקה בסיסית חיונית.

הקצעת שורשים היא ככל הנראה הטיפול שהכי חשוב שיזנק לראש רשימת טיפולי השיניים הפופולאריים. הסיבה? הקצעת השורשים יכול להיות מה שיציל אתכם משאר הטיפולים ברשימה. טיפול אפקטיבי זה מסלק לכלוך ומחוללי מחלה מעומק העומקים, חלל השורש תחת השיניים, וכך תורם בצורה מאוד משמעותית לבריאות השיניים שלכם.

למידע נוסף – טיפולי שיניים

Exit mobile version