Site icon מקומון רמת גן

טיפוח עור הפנים לקראת הקיץ

עור הפנים שלנו מושפע מהמון גורמים, ולכן דורש השקעה בכמה וכמה דברים שונים על מנת לשמר אותו מטופח. לא מספיק להשקיע בקרם או סרום יקר, צריך לשים לב גם למה שאנחנו אוכלים, לשתיית כמות מספקת של מים, וכמובן לשמירה על ניקיונו של עור הפנים באופן תדיר.

במובן הזה, תקופת הקורונה היא תקופה העשויה להיות מאד לא טובה לעור הפנים שלנו. השהות הממושכת בבית, הגוררת עצלות וויתורים בשגרת הטיפוח, חוסר היכולת לקבוע תורים לאנשי מקצוע לצורך טיפולי פנים וכדומה, וכמובן הרגלי האכילה והשינה שהשתבשו.

דבר זה הינו בולט בעיקר לפני תקופת הקיץ, אשר בעקבות ההזעה, המשפיעה נקודתית, ובעקבות נזקי השמש, הפוגעים בעור לטווח הארוך, זמן זה מהווה תקופה מאתגרת ביותר לשמירה על עור הפנים שלנו.

למה חשוב להכין את עור הפנים לקיץ?

קודם כל, יש להבין כי שגרת הטיפוח שלנו צריכה להשתנות על פי עונות השנה. בחורף העור נוטה יותר להתייבש, ולכן נעדיף קרמים עשירים וכבדים, נרבה בסרומים שונים, ובאופן כללי נתמקד בהענקת הלחות לעור.

בקיץ, לעומת זאת, הבעיה של העור הינה הפוכה, ולעיתים הוא נוטה להיות יותר שמנוני, ובעקבות הזיעה גם לח. לכן רצוי מאוד לא להכביד במריחה של מספר שכבות של מוצרי טיפוח שונים על העור, אלא לצמצם את שגרת הטיפוח, להעדיף קרמים קלילים ויחסית דלילים, על מנת לאפשר לעור שלנו לנשום.

צילום: pexels

ניתן גם לעשות שימוש במוצר אחד אשר כולל בתוכו מספר תפקידים, למשל מייק אפ המכיל גם לחות, קרם הגנה המתפקד גם כסרום וכדומה. מומלץ להיעזר במספר מדריכי איפור על מנת להגיע לתוצאה מיטבית.

בנוסף, בקיץ העור חשוף מאוד לפגעי השמש, ולכן במהלך תקופה זו מריחת קרם הגנה הינה קריטית יותר מאשר בכל תקופה אחרת.
מעבר לכך, החשיפה המרובה לשמש עלולה להאיץ את הזדקנות העור, אך מאחר וכאמור, בקיץ נעדיף לערום על העור פחות שכבות של מוצרים שיכבידו עליו, עלינו להכין אותו לכך כבר בחורף.

אז איך נעשה זאת?

לאחר שהבנו את חשיבות ההכנה של העור לקיץ, נותר רק להבין איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר.

  1. טיפול פנים – קודם כל, רצוי לנצל את התקופות בהן אין סגר לביקור חשוב אצל הקוסמטיקאית וקבלת טיפול פנים מלא, שיחדש את העור וירענן אותו מכל מה שהצטבר עליו.
  2. רוגע – דרך פשוטה לשיפור מראה עור הפנים היא הפחתת המתחים בהם אנו נתונים. ניתן לשלב בין הרגיעה הדרושה לנו ביום לבין שגרת הטיפוח שלנו, ולהשקיע בה זמן נינוח וארוך על מנת להירגע מלחצי היום.
  3. תזונה נכונה – הרבה אנשים נוטים להתעלם מהפן הזה במהלך שגרת הטיפוח, ומעדיפים להוציא מאות שקלים על קרמים או טיפולים יקרים במקום לשנות בפשטות את הרגלי האכילה שלהם, המשפיעים באופן ישיר על עור הפנים. מומלץ להימנע מכמות גדולה של קפה, העלולה לייבש את העור, ולהרבות במאכלים כמו אבוקדו או אגוזים אשר יעניקו לעור את השומנים הבריאים הנחוצים לו.
  4. מים – גם בחורף, חשוב להקפיד על שתיית מים מספקת, שהיא הבסיס לעור פנים בריא.
Exit mobile version