Site icon מקומון רמת גן

טיול לרואנדה – היעד המפתיע של 2020

מטוס
Pixabay

2020 אוטוטו נגמרת, אבל נראה שחוסר הוודאות עומד להישאר איתנו עוד זמן מה. למרבה השמחה, זה ממש לא אומר שאתם צריכים לוותר לחלוטין על טיסות לחו"ל, להפך! הקורונה הביאה איתה גילויים חדשים של יעדים מרתקים ומסקרנים, מה דעתכם על טיול לרואנדה לדוגמא? ודאי לא יצא לכם אפילו לחשוב על האפשרות לטייל במדינה הזו, או להזכיר את שמה מעבר למשחק ארץ-עיר עם המשפחה בזמן הבידוד. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – אז הכינו לעצמכם כוס קפה ובואו ללמוד עוד על אחד היעדים הירוקים, המרתקים והאטרקטיביים ביותר לשנת 2020.

למה אתם ממש חייבים להתארגן על טיול לרואנדה

ברוכים הבאים לארץ אלף הגבעות, והגורילות, והשימפנזים, והתרבויות; לרואנדה יש כל כך הרבה מה להציע וזה עלול להפתיע רבים, בעיקר בשל העובדה שבסך הכל מדובר בארץ בסדר גודל דומה מאוד לישראל. קטנה, אבל מלאה בכל טוב. אם כל זה לא משכנע אתכם, הנה כמה מהסיבות הטובות ביותר להתחיל לעבוד על טיול לרואנדה בהקדם:

אל תתנו למצב לעצור אתכם

די, כבר נמאס לכם מהמצב הזה ואתם חייבים לשבור את השגרה. זה הזמן לארגן טיול לרואנדה בין אם מדובר רק בכם, בטיול זוגי או משפחתי; למדינה הירוקה והלא רחוקה יש המון מה להציע לכל סוגי התיירים שמגיעים אליה. אז למה אתם מחכים?! זה הזמן לצאת לטייל ואפילו לכמה ימים, להתנתק מעט מהמציאות הלא פשוטה שכולנו נקלענו אליה.

Exit mobile version