Site icon מקומון רמת גן

ט"ו באב: לילה לבן, בלבוש לבן, ברחובות רמת גן

15,000 משתתפים לקחו חלק באירועי הלילה הלבן של רמת-גן ונהנו משופינג משתלם אל תוך השעות של הלילה, לצד מופע מקפיץ של דודו אהרון ושלל הפתעות נוספות ברוח ט"ו באב. באירוע התארחו גם כ-100 בני נוער מיישבו עזה, שזכו ליום כיף הרחק מהמתיחות בדרום

אירועי 'בלאק ביאליק' 2018 (צילום: דימה דורף)

15,000 משתתפים לקחו חלק באירועי בלאק ביאליק, הלילה הלבן של רמת-גן, שחזר זו השנה הרביעית לרחוב ביאליק ולמתחם הבורסה. אל האירוע הוזמנו השנה אורחים מיוחדים – כ-100 בני נוער מיישובי עוטף עזה, שהצטרפו לחגיגות הבלאק ביאליק, הפריחו בלונים בצבעי כחול לבן כתשובה לבלוני התבערה ונהנו מיום שלם של כיף והפוגה, במטרה לאפשר להם להתנתק משגרת היומיום הקשה והמתוחה באזור הדרום.

במסגרת אירועי בלאק ביאליק וכמיטב המסורת, נהנו המבקרים משופינג משתלם אל תוך השעות הקטנות של הלילה, דמויות רחוב ססגוניות, יריד יוצרים בשדרות הילד, מופעי מוזיקה ותאורה ייחודית. כל אלו הפכו את השיטוט האורבני לחוויה של ממש, בשילוב בלונים וקישוטים באווירת ט"ו באב. בשיאם של האירועים עלה על הבמה בכיכר רמב"ם הזמר דודו אהרון, לקול תשואות המוני החוגגים שרקדו לצלילי מיטב להיטיו. המופע התקיים בשיתוף פרויקט "בימות הפיס", בחסות מפעל הפיס.

אירועי בלאק ביאליק המסורתיים נערכים במטרה לקדם את העסקים בעיר ולמשוך קהל רב למתחם הבורסה המתעורר ולרחוב ביאליק המרכזי, המאכלסים מסעדות חדשות, פאבים קונדיטוריות ובתי עסק של רשתות האופנה המובילות בישראל.

רק לאחרונה דורג רחוב ביאליק במקום הרביעי ברשימת הרחובות הפופולריים בישראל, על פי מדד The marker וצ'מנסקי בן שחר שהתפרסם החודש. הסקר שנערך מיפה את הסיבות שבגינן מגיעים לקוחות אל מוקדי המסחר השונים ושיקף, מנקודת מבטם של הנשאלים, את הצלחת הרחובות המרכזיים בישראל. רחוב ביאליק דורג כאמור במקום הרביעי והמכובד והצליח לעקוף רחובות מובילים בארץ, בהם רחוב רוטשילד בראשון לציון, רחוב אבן גבירול בתל אביב ורחוב הרצל ברחובות.

ראש עיריית רמת-גן: "בלאק ביאליק מהווה את אחת מפעילויות הדגל של העירייה והוא נועד להיטיב הן עם התושבים והן עם העסקים בעיר, ויעידו על כך התושבים שהצביעו ברגליים ובעלי העסקים שהביעו שביעות רצון גבוהה מהאירוע. השנה אף הייתה לנו הזכות לארח בני נוער מיישובי עוטף עזה, להזמין אותם ליהנות מהפוגה מהנה ולחזק ולחבק אותם בשם כל עם ישראל".

 

Exit mobile version