Site icon מקומון רמת גן

טוטל לוק לערב שבועות

חג השבועות קרב ובא ועימו הזמנות למגוון אירועים אביביים שופעי גבינות ולבן. כדי שתיראי במיטבך, הנה כמה עצות ללוק מושלם. תוכלי גם למצוא רעיונות למראה מושלם לאירועים וחגים באתרים מובחרים כדוגמת בלוג אופנה של לובה ג'ייקובסון.

נתחיל בכמה טיפים על לבן

אין ספק שחג השבועות הוא הזמן ללבוש לבן עם מראה חגיגי, קליל ואופנתי. כדי שהמראה הזה באמת ינצח חשוב בתור התחלה לבחור בקפידה מה לובשים מתחת לבגדים הלבנים, הנוטים לשקיפות, עם תחתונים וחזייה רק בגוונים של לבן או בצבע גוף.

מעבר לכך, הרעיון שלבן אינו מתאים לכל אחת אינו נכון, ולמעשה הוא מתאים לכל גוון עור. מה שעושה את ההתאמה למבנה הגוף אינו הצבע הלבן אלא גזרת הבגד. בנוסף, כדי שתרגישי בנוח בחרי בגד לבן המדבר בשפה שלך ומתאים לסגנון לבושך ומבנה גופך, בין אם מדובר בשמלה, חליפה, אוברול וכדומה.

על מנת להעניק עוד עניין ניתן הוסיף למראה הלבן צבעים נוספים, עם העדפה לגוונים ברוח החג, כמו צבעים בהירים של תכלת, ורוד או צהוב, או גוני אדמה כמו חום, כאמל וכתום. יחד עם זאת אין מניעה לשלב עם הלבן גם צבעים מנוגדים ועזים כמו נגיעות של שחור או אדום. ולבסוף, כדי לזכות בטוטל לוק שימי דגש מיוחד על נעליים ופריטי אקססוריז שיתאימו וישדרגו את התלבושת, כמו צעיף קליל, כובע קש, משקפי שמש ותכשיטים.

צילום: freepik

כמה רעיונות למראה מושלם

לא יודעות מה ללבוש בערב השבועות? כדאי לכן היכנס אל בלוג אופנה מומלץ לקבלת רעיונות מתאימים. כמו כן, בשביל לעזור לכן לבחור מראה מושלם לחג השבועות, לפניכן מספר רעיונות טובים.

בתור התחלה, חולצה לבנה וחצאית מתאימה הן ללא ספק מראה קלאסי לחג השבועות. לשם כך ניתן לבחור במגוון חולצות לבנות כמו חולצת מכופתרת לבנה קלילה, חולצה אופנתית עם שרוולים נפוחים, חולצת תחרה קצרה או עם שרוולים, או גופיית בטן מתחרה. את החולצה אפשר לשלב עם חצאית קלילה מסאטן או פשתן באורך מיני, מידי או מקסי, בגזרת מעטפת, גזרה ישרה או מתרחבת. החצאית יכולה להיות גם בגוון אחר, כמו ירוק בהיר או בז'. ולבסוף, להשלמת המראה ניתן לשלב חגורת מותנים בצבע בן או חום. שימו לב שמראה שני החלקים יכול להיות עוד יותר אלגנטי ומחויט עם חליפה לבנה הכוללת ז'קט, מכנס וחולצה. את המראה המחויט ניתן לרענן בעזרת מכנס קצרצר או עם מכנס ארוך קליל ומתרחב.

עוד אפשרות ללוק לחג הן כמובן שמלות לבנות בעיצובים שונים. למשל תוכלו לבחור בשמלת מיני בוהו שיק אופנתית ולבנה בגזרת אובר סייז מבד תחרה, או שמלת סטרפלס לבנה וארוכה בגזרה ישרה ואלגנטית, וכן בשמלת מיני צמודה ונשית מתחרה. בנוסף, מי שאוהבת את המראה השלם יכולה גם בחור באוברול לבן אופנתי וחגיגי קצר או ארוך.

Exit mobile version