Site icon מקומון רמת גן

טבעות אירוסין מיוחדות ומקוריות לט"ו באב

זוגות רבים בארץ מחליטים על מיסוד הקשר בט"ו באב, היום הרומנטי ביותר בלוח השנה העברי. חג האהבה העברי מתקיים מדי שנה בתאריך ט"ו באב, בחג המיוחד והרומנטי נהגו בנות ישראל להתייפות וללבוש בגדים לבנים, ביום זה הנשים הרווקות נהגו לרקוד בכרמים כדי למצוא שידוך מתאים.

המנהג הרומנטי ממשיך עד עצם היום הזה במהדורה מעט שונה, לכן אין זה פלא כי רבים מציעים נישואין לבת הזוג שלהם דווקא בתאריך זה. כדי להפתיע ולרגש את בת הזוג יש לרכוש טבעת מיוחדת בעיצוב אלגנטי ויוקרתי, וכל שנותר לגבר הוא לארגן טקס מקורי ומושקע, לכרוע ברך ובעודו מציע נישואין לבחירת לבו להעניק לה טבעת.

הצעת אירוסין ביום הרומנטי ביותר בשנה

על פי המסורת היהודית ישנם ימים מיוחדים הנקראים ימי סגולה, בהם מומלץ להציע נישואין לבחירת הלב. לתאריך ט"ו באב קשר הדוק וישיר למציאת זיווג ונישואין עוד מהעת העתיקה, לכן אין זה פלא כי רבים מגיעים לחנויות התכשיטים כדי לרכוש טבעת מיוחדת ומקורית לפני הטקס הרומנטי בו הבחור כורע בפני בחירת לבו ומציע לה נישואין.

ישנם עיצובים מיוחדים של טבעות אירוסין המתאימות במיוחד לחג האהבה העברי, מדי שנה ישנם טרנדים חדשים ומלהיבים בתחום, לדוגמה טרנד של טבעות בצורת לב המשובצות ביהלום נוצץ, יש גם טבעות אירוסין בעיצוב זוג יונים, כאשר במרכז הטבעת משובץ יהלום ועיני היונים משובצות באבני חן בגוון שחור.

שלל עיצובים מרהיבים

גברים הבוחרים את יום האהבה כמועד בו הם מציעים נישואין חייבים להשקיע בפרטים הקטנים והגדולים כאחד כדי לגרום לבחירת לבם להגיד כן. יש להשקיע בבחירת מיקום מנצח ומתאים, ביצירת אווירה רומנטית לאירוע המרגש והבלתי נשכח, וכמובן שיש לרכוש טבעת אירוסין מעוצבת ומקורית המתאימה לגודל ולחשיבות המעמד.

טבעות אירוסין לט"ו באב כדאי לקנות רק בחברה ותיקה בבורסת היהלומים המייצרת ומשווקת תכשיטים ויהלומים ומציעה קולקציות מקוריות וייחודיות של טבעות ותכשיטים נוספים. בחירת טבעת נכונה המשובצת ביהלום אינה דבר של מה בכך, לרוב הגברים אין ניסיון וידע הנדרשים לרכישת טבעות ותכשיטי יהלומים, לכן כדאי לפנות לחברה מובילה ואמינה המסייעת לגבר לרכוש טבעת מיוחדת ומקורית לבחירת הלב שלו.

יש מגוון עצום של טבעות בשלל עיצובים מדליקים וחדשניים, מדי שנה יש גם טרנדים חדשים, אך כאשר בוחרים טבעת אירוסין אין כמו עיצוב מקורי המותאם למאפייני האישה וטעמה האישי. גם בחירת היהלום לשיבוץ בטבעת האירוסים נחשבת לאמנות בפני עצמה, לכן הצוות של חברת התכשיטים מתגייס כולו לעזרת הגבר הישראלי ומסייע לו לקבל החלטה נכונה.

יום משמעותי ומבורך לפי המסורת היהודית    

כאמור, לט"ו באב משמעות רבה וחשובה במסורת היהודית, התאריך נחשב גם למבורך ולבעל סגולות מיוחדות, לכן רבים ממתינים ליום האהבה העברי כדי להציע אירוסין. עם זאת, כדי להבטיח כי בחירת הלב תענה בחיוב להצעה יש לרכוש לאירוע טבעת אירוסין מיוחדת בעיצוב מרהיב, עדיף טבעת משובצת ביהלום נקי, לבן, נוצץ ואיכותי.

צילום עמיעד טאוב
Exit mobile version