Site icon מקומון רמת גן

ח״כ מעוז לראש מנהל החמ"ד: מצפה ממך לפעול לפתרון הסכסוכים הפוגעים בתלמידי רמת גן

אל לשכתו של יו"ר נעם ח״כ אבי מעוז הגיעו פניות של הורים שילדיהם נמצאים ללא מסגרת בשל סכסוכים בין עיריית רמת גן לעיריית פתח תקווה. בעקבות הפניות, שיגר ח״כ מעוז מכתב לראש מנהל החמ"ד שוש נגר בבקשה שתפעל בעניין

בעקבות פניית הורים שהתקבלה בלשכתו של יו"ר מפלגת נעם ח״כ אבי מעוז בדבר ילדים שאין להם מסגרת לימודים בעקבות סכסוך בין עיריית פתח תקווה לעיריית רמת גן, פנה ח״כ מעוז לראש מנהל החמ"ד בבקשה שתפעל ותסייע בעניין, כדי שיוכלו הילדים להיכנס למסגרת שתתאים להם בהקדם.

לשון המכתב: "מפניית הורים ללשכתי (וכפי שפורסם גם בערוץ 7) נודע לי, כי שלושה עשר תלמידים מהעיר רמת גן נמצאים כרגע ללא מסגרת מתאימה, לאחר שעיריית רמת גן מסרבת, ככל הנראה בשל סכסוכים עם עיריית פתח תקווה, לאשר לאותם ילדים ללמוד במוסדות 'למרחב' שבפתח תקווה. זאת, למרות הנוהג המקובל ברחבי הארץ לאשר לתלמידים שלא מוצאים מוסד מתאים ללמוד ברשות מוניציפלית אחרת, ולמרות שלילדים אלו אין בעיר רמת גן מענה שתואם את דרכם התורנית-חינוכית של הוריהם.

כיתת בית ספר ריקה. צילום: מקומונט רמת גן

חזון החמ"ד מדבר על מחויבות לחינוך ילדי ישראל ליראת שמים ולחיי תורה ומצוות באהבה. ברי לי, שתסכימי גם את כי הדבר הבסיסי המתבקש מכך הוא – לאפשר להורים המעוניינים בחינוך תורני לבחור במוסד שתואם באופן מלא ככל האפשר לדרכם ולאמונתם, שהרי "לא מן הכל אדם זוכה ללמוד", ונפסק כי מי שפתח בית ללמד תינוקות במקום שכבר קיים שם מלמד תינוקות, איננו יכול למחות בידו, שנאמר '"ד' חפץ למען צדקו יגדיל תורה ויאדיר".

מצפה אני ממך, כראש מינהל החמ"ד, לפעול על פי חזון החמ"ד ולעשות ככל שביכולתך בכדי שתלמידים אלו יוכלו להתחיל, גם אם באיחור, את שנת הלימודים הנוכחית, במקום הנכון והמתאים להם"

Exit mobile version