Site icon מקומון רמת גן

חתונה בשטח – איך היום המאושר יעבור בלי טעויות

לא פעם אנחנו שומעים בחדשות, קוראים ברשתות חברתיות או מחברים ובני משפחה, סיפורים על זוגות שעמדו להתחתן, ארגנו והכינו את הכל, וכשהגיע מועד האירוע, כל מה שיכול היה להיהרס נהרס, וכך היום המאושר בחייהם, הפך להיום של זיכרון שחור ולא נעים.

צילום:pixabay

יש דרכים רבות כיצד לארגן חתונה, מן הסתם יש גם דרכים רבות כיצד לערוך אירוע בסדר גודל כזה, עם קונספט ספציפי או כללי, עם כמות אורחים כזו או אחרת, ועוד. מן הסתם, יש גם נקודות שונות שיש להתייחס אליהן בשביל לערוך אירוע מושלם כפי שאנחנו רוצים. אך בשביל זה, צריך לדעת כיצד להגיע אל האירוע מוכנים ומסודרים, לדאוג לכל פרט ופרט, וכך אפשר להגיע אל היום המאושר בחיינו, עם אפס טעויות ועם הרבה שמחה.

צריך לומר, לא על הכל יש לנו שליטה, בוודאי אם אנחנו עורכים חתונה בשטח אך אנחנו יכולים וצריכים להגיע למצב בו אנחנו שולטים בכל מה שאנחנו יכולים ובמה שאנחנו יכולים לשלוט, אנחנו מגיעים עם תוכניות גיבוי, אפשרויות שונות לתגובה, בכך אנחנו מצמצמים למינימום את צירופי המקרים ואת חוסר הוודאות. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל, גם לדברים שנראים לנו שוליים ולא חשובים.

לפני שנסביר כיצד עורכים חתונה בשטח עם מינימום טעויות, חשוב להדגיש כאן נקודה נוספת. אין סיכוי שנגיע ליום החתונה בלי להיות בלחץ, גם זוגות שעורכים חתונה במקום רגיל, אולם או גן אירועים, לחוצים מהאירוע. לכן המטרה שלנו צריכה להיות ריאלית, לא לשאוף לאפס לחץ, אלא לצמצם את התנאים שייצרו עלינו לחץ עודף, להגיע למצב שכל מה שאמור להתנהל יתנהל כסדרו, ואז הלחץ שאנחנו נרגיש, יהיה חיובי.

כיצד עורכים חתונה עם אפס טעויות

אנחנו נתמקד, כאמור, בארגון חתונה בשטח, מאחר וזה גם מאוד פופולארי היום וגם מדובר על אתגר משמעותי יותר מאשר ארגון חתונה באולם או במקום מסודר אחר.

הכלל הראשון, לבחור מקום ראוי לאירוע. המיקום הוא הכל.אנחנו לא יכולים לארגן אירוע במקום שנראה לנו יפה, רומנטי ואיכותי, אך לא כזה שמיועד לאירועים. אנחנו צריכים לבחור מקום שאפשר לארגן בו אירוע בצורה אופטימלית, גם אם זה אומר שאנחנו נידרש לוותר על חלומות מסוימים.

הכלל השני, לבחור מועד ראוי לאירוע. זה רומנטי לערוך חתונה בחורף, אך זה אם עורכים חתונה בשטח זה לא אפקטיבי, זה נחמד לערוך חתונה בצהריים באוגוסט, אך זה יכול להיות לא נעים עבור האורחים. המועד כמו המיקום, הוא בעל משמעות רבה להצלחת האירוע.

הכלל השלישי, לבחור צוות איכותי שיעזור לנו בהפקת האירוע מא׳ עד ת׳. אנחנו לא יכולים לעשות הכל לבד, אין לנו את הידע והניסיון. רק צוות מקצועי שמתמחה בכך, יוכל לעזור לנו לארגן אירוע מושלם.

הכלל הרביעי, אנחנו צריכים לחשוב על כל פרט ופרט, ולחשוב בדיוק כיצד אנחנו מתכננים להוציא אותם לפועל, כיצד זה אפשרי, ולעשות את זה. שום דבר לא להשאיר ליד המקרה או המזל.

Exit mobile version