Site icon מקומון רמת גן

חשבונאות דיגיטלית – אתם יודעים מה זה?

עוד ועוד עסקים עוברים לחשבונאות הדיגיטלית מטעמי נוחות, חיסכון בזמן ובמשאבים ומשיקולי עלות מול תועלת. תקופת הקורונה האיצה את המעבר לחשבונאות הדיגיטלית ובעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים לחסוך עלויות רבות וליהנות ממערכת מתקדמת וידידותית למשתמש, ומסיוע צמוד של מנהלי חשבונות ורואי חשבון מוסמכים, מקצועיים ואמינים.

מה זה בדיוק חשבונאות דיגיטלית?

רשת האינטרנט הובילה לשינויים משמעותיים בחיינו, וככל שהטכנולוגיה מתפתחת ומתקדמת יש יותר שימושים ואפשרויות ברחבי הרשת. כיום כל אחד יכול לבצע שלל פעולות ברשת האינטרנט, החל מחיפוש מידע ואיתור מוצרים, דרך קניות מקוונות ומשחקים ברשת וכלה בניהול חשבון הבנק בצורה מקוונת ושירות הנהלת חשבונות וראיית חשבון בדיגיטל.

חשבונאות דיגיטלית היא למעשה מערכת מקוונת המספקת שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון מרחוק, זהו שירות ייעודי וחדשני לעסקים מכל הסוגים, כאשר המערכת מנוהלת ומפוקחת על ידי אנשי מקצוע מיומנים מתחום החשבונאות. חשבונאות דיגיטלית נחשבת לדור הבא של שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון, זו תוכנה מתקדמת הכוללת כלים רבים ומגוונים כמו הפקת חשבונית דיגיטלית, הפקת דוחות ועוד.

כיצד התפתח תחום החשבונאות הדיגיטלית?

כתוצאה מהתפתחות האינטרנט המהיר והטכנולוגיות הדיגיטליות החדשניות החליטו גם בישראל לאשר את נושא החתימה הדיגיטלית ולאחר זמן קצר החלו להופיע תוכנות להנהלת חשבונות העומדות בכללים של רשות המסים בישראל. בשנים האחרונות עסקים רבים הבינו את היתרונות של תוכנות להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, וכדאי לדעת כי המערכות המתקדמות והחדשניות מציעות כלים רבים, ביניהם כלים מתקדמים לניהול יעיל ואיכותי יותר של העסק.

כיצד חשבונאות דיגיטלית תורמת לסביבה?

המעבר לחשבונאות הדיגיטלית תורם באופן משמעותי לסביבה בה אנו חיים. באמצעות הפקת מסמכים חשבונאיים כמו קבלות וחשבוניות מס דיגיטליות במערכת מקוונת באינטרנט אין צורך להדפיס את המסמכים, כמו כן אין צורך לרכוש בולים ומעטפות ולבזבז זמן בדואר כדי לשלוח חשבוניות ללקוחות. בקליק מהיר שולחים את המסמך החשבונאי ישירות לדואר האלקטרוני של הלקוח, יש גם אפשרות לבחור תוכנה המפיקה חשבונית דיגיטלית חינם הכוללת מערכת סליקה מתקדמת ואפשרות להתממשק למערכות דיגיטליות נוספות כמו ניהול קשרי לקוחות.

צילום: וויליאם איבן, פיקסביי

מהם היתרונות של החשבונאות הדיגיטלית עבור העסק?

כדי לבחור מערכת של חשבונאות דיגיטלית וליהנות מכל היתרונות מומלץ להתנסות עם תוכנת חשבונית דיגיטלית חינם לתקופה של 30 יום ולהבין מהם היתרונות של הפלטפורמה ומדוע כדאי גם לכם להשתמש במערכת. היתרונות העיקריים של חשבונאות דיגיטלית מבחינת בית העסק הם:

Exit mobile version