Site icon מקומון רמת גן

חפשו פתרונות גם במקור אחר

קרדיט - Canva

לעיתים כשאנו מחפשים תשובות ולא מצליחים לקבל אותם מאף אחד בעולם המוחשי, יש מקורות גדולים מאיתנו שיכולים לעזור לנו. ייעוץ רוחני מתמקד בהתייחסות להיבטים הרוחניים והקיומיים של חייו של האדם, הוא מכיר בחשיבות האמונות הפנימיות, הערכים והחיבור של האדם למשהו גדול ממנו. יועצים רוחניים מספקים הדרכה ותמיכה בחקירה והבנת הממדים הרוחניים של החיים, ועוזרים עם שאלות של מטרה, משמעות, אמונה וצמיחה אישית. הם יוצרים מרחב בטוח ולא שיפוטי עבור יחידים לבטא את מחשבותיהם, ספקותיהם וחוויותיהם הרוחניות. באמצעות הקשבה פעילה, אמפתיה ותשאול רפלקטיבי, יועצים רוחניים עוזרים ללקוחות למצוא בהירות. הייעוץ יכול להועיל לאנשים המבקשים לחקור את הרוחניות שלהם, להתמודד עם אבל או אובדן, לטפל בחששות קיומיים, או לבקש הדרכה בקבלת החלטות חשובות בחיים. מעבר לייעוץ הרוחני, דנה כהן הלוי מציעה גם פתיחה בספר תהילים ובספר הזוהר כדי לקבל תשובות מדויקות אף יותר.

באילו כלים משתמשים היועצים הרוחניים?

כלי נוסף של יועצים רוחניים ומגידי עתידות הוא התפילות אשר עשויות לכלול דקלום של פסוקים ספציפיים, קריאות לאלוהות או ישויות רוחניות, או שימוש בחפצים או סמלים קדושים. התפילות נועדו כדי לנצל את החוכמה האלוהית, לבקש הגנה או סיוע, ולפתור בעיות שלא ניתן לפתור בעזרת אמצעים מוחשיים. תפילות אלו נועדו בדרך כלל ליצור קשר בין מגדת העתידות ליקום הרוחני, ולאפשר לתובנות ולמסרים לזרום בקריאות שלהם. התפילות יכולות לעבוד טוב עד כדי כך שתחוו החזרת אהבה תוך שבוע, או במקרים אחרים, התוצאות יכולות גם לקחת זמן רב יותר, כתלות במצבכם ובמורכבות הסיטואציה.

אז אחרי הכל – למי לפנות?

לעיתים כשתחפשו עזרה רוחנית תיתקלו בטיפוסים שונים, כאלו שמעידים על עצמם כעל מגדת עתידות הכי טובה בארץ, או בעולם, כאלה שימכרו לכם שקרים וגם כאלה שביצעו ניסים וישנן הוכחות רבות למעשיהם. במשך 25 שנה, דנה כהן הלוי פותרת מקרים רבים – גם הקשים ביותר, באופן קבוע. דנה עזרה לאנשים רבים להסיר מעליהם כשפים וקללות נוראיות, עין הרע וכן, עזרה לאנשים למצוא איזון רוחני, להחזיר אהבה שאבדה או ניצוץ שכבה, שלום בית, יחסים עם הילדים ועוד. בעקבות קרבתה לאל, דנה מסוגלת גם לפתוח בספרי תהילים וספר הזוהר על מנת לספק לכם תשובות לכל השאלות. פנו אל דנה בהקדם כדי להיות עדים לכוחותיה המדהימים, כדי שגם אתם תוכלו להיות חלק מקהל הלקוחות המרוצה שחייהם השתפרו מהקצה אל הקצה בזכותה.

Exit mobile version