Site icon מקומון רמת גן

חניכי אקים ממע"ש (מרכז עבודה שיקומי) רמת גן בכלא 4

חניכי אקים ממע"ש (מרכז עבודה שיקומי) רמת גן ומע"ש גבעתיים ולצידם מתנדבי אקים רמת גן-גבעתיים התארחו השבוע בארוע מיוחד ומרגש של הרמת כוסית לקראת ראש השנה בכלא 4 של המשטרה הצבאית בצריפין וגם בארוע הרמת כוסית במטה המשטרה הצבאית בתל השומר במעמד קמצ"ר החדש, תא"ל רן כוכב.  

היזמה וההזמנה לכלא היא של מפקד כלא 4 , סא"ל ברק דנין, ובמסגרת רוח ומדיניות חיל המשטרה הצבאית בו מתקיים גם פרוייקט "שווים במדים" של גיוס אנשים עם מגבלה שכלית לצה"ל. לסא"ל דנין, שהחל תפקידו לפני כחדשיים, קשר הדוק לאקים ורצון לפתח השת"פ מתוך מטרה ערכית ותחושת שליחות.

חניכי אקי"ם רמת גן בכלא 4.צילום באדיבות גדעון מיטשניק

סא"ל במיל' גדעון מיטשניק, המרכז את הקשר עם חיל המשטרה הצבאית, הודה על החיבוק והכנסת האורחים ותיאר הקשר הממושך והחם של חיל המשטרה הצבאית עם אקים כולל ב"צוק איתן". כמה מהחניכים בירכו ושרו את "עוף גוזל" ו"עושה שלום במרומיו" (בתמונה) כשכל הקהל מצטרף. הקצינים והחיילים הגיבו בחום רב והתרגשו מהמפגש הלא שגרתי.

זו אמורה להיות התחלת קשר ודרך חדשה בשנה החדשה עם כלא 4 כחלק משיתוף הפעולה והברית בין חיילי המשטרה הצבאית ואקים- שותפות שהחלה בתקופת הקמצ"ר הקודם,תא"ל גולן מיימון, ונמשכת מזה מספר שנים וכללה עד כה הרבה מאד ארועים משותפים.

הקשר יימשך וכאמור, היום (חמישי) התקיים ארוע הרמת כוסית במטה המשטרה הצבאית ובמעמד הקמצ"ר החדש, תא"ל רן כוכב, שבירך על השת"פ והבטיח להמשיך ולהרחיבו. לקמצ"ר הוענקה תעודת הוקרה ולוח שנה של אמני אקים ובמקום הוצגה גם מיני תערוכה של חניכי אקים.

Exit mobile version