Site icon מקומון רמת גן

חנות תוספי תזונה טבעיים וצמחי מרפא – ברא צמחים

חנות תוספי התזונה ברא צמחים הוקמה מתוך אמונה אמיתית ביכולת של צמחי מרפא להשפיע לטובה על גוף האדם ולשפר את התהליכים הטבעיים שמתרחשים בגוף ממילא.

הטבע מלא בכל כך הרבה סגולות מרפאות שבשנים הקדומות של פעם היו בשימוש מתמיד אך קצת נשכחו במהלך השנים ועם ההתפתחות של הרפואה המערבית. אך הטבע נשאר ואיתו גם היכולת הייחודיות שלו. 

מי אנחנו?
נעים להכיר! אנחנו חנות לתוספי תזונה טבעיים וצמחי מרפא – ברא צמחים. קיימים כבר כ-25 שנים ומתבססים על האמונה כי יש ייחוד אמיתי בשימוש בצמחי מרפא, למרות שאולי זה פחות מקובל. מהות השם "ברא צמחים" מבוסס על השילוב של המילה "בריאה" המתייחס לטבע, לצמחים ולטיב הבריאה, עם המילה "בריאות", שהיא מחוז חפצם של כל בני האדם, ויכולה להתבסס על התאמה נכונה של צמחי מרפא למערכות הגוף השונות. כל צמח מרפא יכול לתרום לתהליכים שונים של מערכות אלו, לשפר ולחזק אותן, וליצור גוף בריא יותר.
גם הנפש מקבלת זרקור משלה כשמדובר בצמחי מרפא, שהרי יש צמחים ושורשים בעלי השפעה משמעותית על הנפש, וביכולתם להקל על לחץ, סטרס, בעיות שינה וגורמים נוספים שעלולים להשפיע על מצבו הנפשי של אדם.
כל תוספי התזונה וצמחי המרפא האלה מפותחים ב"ברא צמחים" תחת פיקוח הדוק, באיכות גבוהה, וידע קליני נרחב על גוף האדם וצרכיו – אלה מאפשרים להמשיך ליצור ולפתח חידושים המתבססים על צמחי מרפא, אך מעניקים לגוף בדיוק את העזרה שהוא צריך כדי להרגיש טוב יותר. 

healthy apple, measuring tape and dumbbells for healthy living isolated

מה היא רפואת צמחים הוליסטית?
אנחנו בברא צמחים רואים את צמחי המרפא כבסיס לרפואה שאנחנו מכירים כיום. הרפואה ההוליסטית מאמינה כי גוף האדם הוא מכלול שלם, בו כל האיברים והמערכות שהגוף עשוי מהם קשורים אחד בשני ותלויים אחד בשני, ומאפשרים גוף שחי בהרמוניה ובאיזון עם עצמו. בהתאם לכך, כאשר אחת המערכות עובדת פחות טוב, כך שאר המערכות עלולות לרדת באיכותן ולהשפיע על התחושה הכללית של האדם. כך, כאשר אחת המערכות של הגוף לא עובדת כמו שצריך לאורך זמן, הנפש מדרדר יחד איתה, ואיתה גם נקודת המבט על החיים ושאר המערכות שצריכות אחת את השנייה על מנת לנוע בהרמוניה. כאשר מכניסים את רפואת הצמחים למשוואה, אמנם מטפלים באופן נקודתי רק במערכת אחת, אך למעשה בכך מפעילים את הגלגל לנוע מהר יותר כפי שהוא רגיל, מה שמניע גם את שאר המערכות המאפשרות חזרה לסדר ותקינות של הגוף. ישנה קבוצת צמחים המטפלת במקרים רבים, אחת שמטפלת באיכות השינה, אחת במערכת העיכול והמעיים ואחת בשרירים ודלקות – אך כאמור, הכל קשור זה בזה ולכן עבודה על אחת המערכות, תביא שיפור משמעותי, גם אם לא סופי, בשאר המערכות.

איזה תוספי תזונה וצמחי מרפא אפשר למצוא בברא צמחים?
אצלנו, חנות לתוספי תזונה טבעיים וצמחי מרפא ברא צמחים תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספי תזונה וצמחי מרפא לכל מטרה וכל מערכת בגוף. בין אם תמציות צמחים כמו למשל ולריאן להרגעה או ג'ינג'ר למלחמה נגד דלקות בגוף, אבקות צמחים ספירולינה או מורינגה הנחשבות מזונות-על, או אפילו השלמות של ויטמינים שעלולים להיות חסרים בגוף באופן טבעי כמו ברזל או מגנזיום. את כל אלה ועוד תוכלו למצוא בחנות שלנו בהתאם לצורך של הגוף שלכם ולאחר ייעוץ עם מומחה.
ואם מדברים על ייעוץ של מומחה, אצלנו תוכלו למצוא קליניקות הפזורות ברחבי הארץ בהן תוכלו להתייעץ עם מטפלים הוליסטים מומחים לגבי התוספי תזונה המתאימים לגוף שלכם, כך שתדעו בדיוק מה אתם צריכים. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו נטורופתים ורפלקסולוגים המגויסים לאותה המטרה בדיוק – לעזור לכם לחיות בנינוחות יותר בתוך הגוף שלכם.
באם תרצו חוויה קצת יותר אינטראקטיבית, תוכלו למצוא גם סדנאות והרצאות במרכז המבקרים שלנו, בו תוכלו ללמוד קצת יותר לעומק על יכולתם של צמחי המרפא וההשפעות שלהם על הגוף שלנו.

אנחנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באחת מהחנויות שלנו הפזורות ברחבי הארץ, ולהכיר טוב יותר גם את היכולות המופלאות של הטבע, וגם את הגוף שלכם ואת הפוטנציאל המדהים שאליו הוא יכול להגיע, עם רק קצת עזרה.

מומלץ להתייעץ עם הרופא הקבוע שלכם לפני נטילת כל תוסף תזונה שהוא.  

 

Exit mobile version