Site icon מקומון רמת גן

חנות חיות תל אביב והאזור

תושבי תל אביב והסביבה המחזיקים חיות מחמד, מחפשים תמיד מקום ביתי לרכישת כל המוצרים הנדרשים לצורך ההתפתחות השוטפת של החיות. חנות חיות תל אביב מאפשרת להם ליהנות מכל היתרונות של חנות גדולה במיוחד שאפשר לרכוש בה פריטים שונים, החל במזון ועד מיטות ושמיכות עבור היצורים המתוקים.

בין המוצרים שאפשר לרכוש כאן, כלובים לתוכים, לבעלי כנף ולמכרסמים . כלובים לחתולים וכלבים עבור נסיעות ארוכות, אקווריומים בגדלים שונים, מכשור עבורם כמו מסננים ומשאבות.

עבור החתולים, אפשר לרכוש חומרי הדברה ייעודיים, מזון רפואי, חטיפים ומזון רטוב בהיצע נרחב שהחתולים אוהבים מאד ועבור הכלבים אפשר להשיג מלבד המזון היבש גם שימורים שונים, חטיפים ומזון רפואי.

כשבעל כלב או חתול, מחליט לרכוש מזון בחנות חיות תל אביב הוא מביא בחשבון כמה נתונים החשובים לו במיוחד. מקום בעל נגישות נוחה, חניה פנויה ברוב שעות היום. נציגי שירות אדיבים ומקצועיים המכירים היטב את כל קשת המוצרים ומעניקים הנחיות נכונות, עצות חשובות לשינוי סוג המזון בהתאם למצבו של בעל החיים, תגובותיו וראיית הנולד. הנציגים נותנים הכוונה המתאימה בדיוק לגילאי החיות ולסוגם.

ספקטרום מוצרי המזון המיובאים לישראל הוא רחב ביותר וחשוב לבחור מזון שמבוסס על מחקרים ומכיל בתוכו את ההרכבים הנחוצים לכל בעל חיים. קיימים כמה סוגי מזון ספציפיים לגורים קטנים או לזני כלבים שאינם גדלים באופן מהותי, סוגי מזון לכלבים בוגרים המתפתחים כל הזמן וסוגי מזון לכלבים ענקיים שצמיחתם היא יום יומית עד ההגעה לגובה האופייני לזן זה.

צילום: pixabay

הלקוח מרגיש שהוא הגיע הביתה, למקום בו קשובים ללקוחות ומנתבים את דרכם בחשיבה מעמיקה, בהפעלת שיקול דעת מכמה היבטים, כדי להעניק התפתחות נאותה לחיית המחמד.

חנות חיות תל אביב מרכזת עבור בעלי חיות המחמד את כל הדרוש להם, בהיצע נרחב ביותר. הם לא צריכים לרוץ למקומות אחרים כיוון שהכול נמצא תחת קורת גג אחת. מנהלי החברה דוגלים ברכישת מוצרים בטיב מעולה ובאיכות חסרת פשרות עבור הלקוחות. כך המוצרים מחזיקים מעמד הרבה שנים לרווחתם של החיות. אפשר לרכוש כאן קערות למזון ולשתייה, מיטות, סלסלות, מצעי חול, משחקים ושפע של מוצרים נוספים לכלבים, חתולים, מכרסמים, דגים ובעלי כנף.

חנות חיות תל אביב מפעילה גם שירות משלוחים ייחודי ברחבי תל אביב ובכל האזור. אפשר להזמין בקלות ובנוחות אוכל לכלבים, ציוד לחתולים וכל זה באתר האינטרנט של החברה או טלפונית את המוצרים הנחוצים ושליח יעביר את הפריטים לביתכם בזמן שנקבע לכך. הלקוחות הקבועים נהנים גם מהתראות על כך שעל פי החישוב, המזון בשק האוכל עומד להסתיים וכדאי להזמין ללא דיחוי שק נוסף כך שלא יישארו ללא מזון לחיות המחמד.

רכישת המוצרים עבור חיות הבית ב-תן לחיות יוצרת שקט נפשי בעובדה שמדובר במוצרים איכותיים שעברו בקרה קפדנית.

Exit mobile version