Site icon מקומון רמת גן

חנוכה ברמת גן – כל האירועים

במהלך חג החנוכה הקרוב, יתקיימו מגוון אירועים ברחבי העיר, בהם אירועי שכונות ללא תשלום, פארק נינג'ה ישראל, מרוץ הלפיד, פסטיבל הצגות, סדנאות יצירה בבית קרניצי ומופע 'הטיש הגדול' בתיאטרון היהלום. אז מה מחכה לכם, מתי ואיפה? בכתבה >>

העיר רמת-גן מזמינה את תושביה לשלל פעילויות לכל המשפחה במהלך חג החנוכה. כמו בכל שנה, התקיים מרוץ הלפיד המסורתי יחד עם חטיבת הצנחנים, אירועי שכונות ושלל מופעים מיוחדים לכבוד חג החנוכה. לראשונה ברמת-גן, פארק נינג'ה ישראל מגיע ל-'אולם זיסמן' בעיר ויכלול את כלל מתקני הנינג'ה המוכרים כמו אתגר הסטפר, צינור הטבעות, גשר הלב השבור וכו'.

טירוף הנינג'ה מגיע לאולם זיסמן בעיר רמת-גן.

מסלול הנינג'ה מגיע ל-'אולם זיסמן' בעיר רמת-גן בין התאריכים  24-29.12.19, לא כולל יום שישי. עלות הכניסה למתחם תסובסד לתושבי העיר על ידי עיריית רמת-גן ובית עמנואל. פארק 'נינג'ה ישראל' יכלול מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה ביניהם: קיר מעוקל, סטפרים, צינור טבעות, גשר שבור, קורה מתהפכת ועוד. הפארקים ממוזגים, מקורים וכוללים גם ג'ימבורי בסגנון נינג'ה, קפיטריה ודוכנים מעולם הנינג'ה.

הדלקת נרות חנוכה, בשנה שעברה. צילום: עי פאצ'ו

מתחם 'החלקה על קרח' ראשון בעיר רמת-גן

האטרקציה המרכזית של החורף מגיעה לרמת-גן!. המתחם יתפרס על כ-200 מטר ויוכל להכיל כ-50 משתתפים בכל סבב. נוסף, המתחם יכלול דוכני מעצבים ומופעי רחוב מיוחדים. האירוע יתקיים בין התאריכים 24-29.12, בשני סבבים: 14:00 – 09:00 ו-21:00 -16:00.

מרוץ הלפיד

מרוץ הלפיד המסורתי יחתום את אירועי חג החנוכה ברמת-גן ב-26 בדצמבר ובמסגרתו חיילי חטיבת הצנחנים יצאו לריצה חווייתית משותפת יחד עם תושבי העיר. המסלול יתחיל במצפה מודיעין ויסתיים באולם הספורט, חזון איש 90.

מופעו של 'הטיש הגדול'

בחג החנוכה יתקיים מופע של שירה ישראלית לכל המשפחה עם האמן משה להב ובמעמד ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן. במהלך המופע תתקיים הדלקת נרות חגיגית. האירוע יתקיים ב-23 לדצמבר, החל משעות 19:30.

פסטיבל הצגות ילדים בתיאטרון אורנה פורת

לכבוד חג החנוכה יתקיימו מגוון הצגות במסגרת פסטיבל הצגות ילדים מבית "תיאטרון אורנה פורת" כמו גלי ועלי באבא וארבעים השודדים. האירוע יתקיים ב-30-29 לדצמבר, החל משעות 10:30.

חנוכה בבית כהנא

בחג החנוכה, עיריית רמת-גן מזמינה את תושבי רמת-גן בבית הצייר אהרון כהנא: תערוכת ציורים ועבודות קרמיקה עם פעילויות לכל המשפחה. האירוע יתקיים ב24-25 לדצמבר, בין השעות 10:00-18:00.

חנוכה בספארי רמת-גן

בחג החנוכה, ספארי רמת-גן מזמין את תושבי העיר לפגוש את צוות הטיפול בין שבילי גן החיות, לצפות ולהשתתף בשלל האכלות והעשרות לבעלי החיים.  האירוע יתקיים ב- 30-24 בדצמבר, החל מ- 10:00.

במסגרת חג החנוכה, האגף לשירותים חברתיים מקדם מגוון רחב של אירועים עבור לקוחות האגף כמו נופש משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בירושלים, מסיבת חנוכה של מועדון רעות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים בשיתוף עם ארגון אקי"ם, פעילויות של קייטנת גולד לילדים על הרצף האוטיסטי ועוד מגוון פעילויות למען כלל האוכלוסיות המיוחדות בעיר.

Exit mobile version