Site icon מקומון רמת גן

חמש דקות על: פרסום ממומן ביוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב מהווה כיום דרך יעילה ואיכותית לצורך פרסום אתר, בית עסק, מוצר, שירותים שונים ועוד. פרסום רגיל ביוטיוב הוא פרסום אשר ממקם בעצם את הסרטונים שאתם מעלים לצד סרטונים אחרים ואילו פרסום ממומן ביוטיוב הוא פרסום אשר די דומה לפרסום ממומן בגוגל. כמובן שגם פרסום ממומן בגוגל חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל כן, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור פרסום מעין זה.

מדוע כדאי לפרסם ביוטיוב?

אם אתם תוהים למה בכלל כדאי לכם לפרסם ביוטיוב, חשוב מאוד שתדעו שאוכלוסייה גדולה בישראל ובעולם כולו משתמשת ביוטיוב ולכן הוא מהווה נכס אינטרנטי של ממש. מדי יום אנשים מבצעים מגוון חיפושים שונים באמצעות יוטיוב. יוטיוב מהווה כיום את מנוע החיפוש השני בגודלו, כאשר מנוע החיפוש הראשון בגודלו הוא גוגל. באמצעות יוטיוב ניתן להגיע כיום לקהילה גדולה של משתמשים אשר מעורבים בצורה מעמיקה מאוד בתוכן אשר הם צורכים. כל מפרסם יכול להעביר את המסר שלו בשיטות שונות, למדוד את יעילות הפרסום שלו באמצעות מדדים שונים ולמקד את התוכן שלו.

צילום: pixabay

פרסום ממומן ביוטיוב, במה מדובר?

פרסום ממומן ביוטיוב הוא בעצם פרסום באמצעות מודעות ממומנות שונות שניתן לרכוש דרך יוטיוב כאשר המטרה של הפרסם היא לייצר כמה שיותר הקלקות איכותיות על המודעה שיובילו לתנועה. לכל עסק תתאים פלטפורמה אחרת לפרסום ממומן ביוטיוב ולכן כאמור, לא כדאי לנסות לבחור את סוג המודעה המתאימה לכם לצורך פרסום ממומן ביוטיוב באופן עצמאי, אלא להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אם אתם תוהים איזה סוגים של מודעות ממומנות ניתן למצוא בגוגל, הנה כמה מהם:

In-stream ad – מדובר על פרסומת שניתן לדלג עליהם לאחר חמש שניות. המפרסם ישלם רק אם נשארו לצפות במודעה המדוברת יותר מ30 שניות.

Video discovery ad  – מודעה שמופיעה כמו פרסומת בגוגל. מנוע חיפוש שמתנהג ממש כמו מנוע החיפוש בגוגל כאשר הוא יאפשר לסרטון שלכם להופיע מעל תוצאות החיפוש. החיוב יבצע לפי הקלקה. מדובר על פרסום דומה מאוד לפרסום ממומן בגוגל.

Bunpers – מדובר על מודעות וידיאו באורך שש שניות בלבד שמהוות דרך מעולה להעברת מסרים מהירים. המחיר למודעות הללו הוא לפי 1000 חשיפות שלהן.

פרסום ממומן ביוטיוב – האם זה כדאי?

פרסום ביוטיוב כאמור הוא בהחלט כדאי, אך אם אתם תוהים האם פרסום ממומן ביוטיוב הוא באמת כדאי, התשובה לכך היא בהחלט כן. מדובר על כלי מצוין שמאפשר לכל עסק לקחת סרטון אחד ולהעלות אותו עם מספר שינויים על בסיסי מילות מפתח שונות. כאשר התהליך המדובר מתבצע בצורה יעילה ואיכותית הסרטון יכול להופיע בגוגל וביוטיוב ראשון כבר לאחר כמה שבועות. מדובר על פרסום מהיר מאוד המאפשר להשיג חשיפה גדולה ומשמעותית במחיר נמוך יחסית. הלקוח או הגולש שצופים בסרטון המדובר ירגישו שייכים, יאמינו במוצר ולא פעם ירגישו שבהחלט כדאי להם להשקיע דווקא בו.

פרסום ממומן ביוטיוב הוא ללא ספק דבר שכדאי לכל עסק לבחור בו. יחד עם זאת, על מנת שהוא יפיק את התוצאות הטובות ביותר, אין ספק שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

Exit mobile version