Site icon מקומון רמת גן

חלם זה כאן

כאן {אודליה ארביב}

 השילוב הלא טבעי בין התאגיד לרשות הוא שילוב שכל הצדדים מפסידים בו ובעיקר צד ג' כלומר העם הצופה בציון שאין לו מושג איך יצרו מהומה על לא מאומה אבל יצטרך לשלם מכיסו על החיבור ההזוי לחלוטין. 

היה היה מי שחשב שלשלב בשקית המרשמלו את החלקים הורודים יעשה טוב לאנושות. יש גם מי שחושב שרשות השידור האנרכיסטית והתאגיד הציבור החדש יכולים לדור בכפיפה אחת. במקרה השני לא נישאר אפילו עם חצי תאוותנו בידנו.

הן התאגיד והן הרשות מיותרים לחלוטין בעיניי. ויצור הכלאיים שצפוי להיוולד להריון הפוליטי הקשה הזה לא יוביל לכלום חוץ מילד ממש מעצבן. השילוב הלא טבעי בין התאגיד לרשות הוא שילוב שכל הצדדים מפסידים בו ובעיקר צד ג' כלומר העם הצופה בציון שאין לו מושג איך יצרו מהומה על לא מאומה אבל יצטרך לשלם מכיסו על החיבור ההזוי לחלוטין שבין גוף מסואב עם אלפי משכורות ליצור שיהפוך למסואב בשילוב של שליטה פוליטית ואלפי משכורות שיחדיו ייצרו המון תוכניות שאיש לא יצפה בהם בעידן הרב ערוצי שלנו.

אפשר להבין את כאבם של העובדים ושל 13 ועדי העובדים של הרשות שלאחר שנים של משכורות עתק פתאום נגזר עליהם לחפש עבודה אבל אי אפשר להבין כיצד במקום לעשות את הדבר הנכון ולסגור את הבסטה מחליטים להכפיל את גודלה על חשבוננו.

במקום להמיר פיטורי אלפי עובדים בפיטורי אלפי עובדים מצא המוח היהודי פוליטי של חכמי חלם היושבים בבית רוה"מ פתרון יצירתי. נעסיק אלפיים עובדים שייצרו יחד שני אחוזי רייטינג ומי בכלל צריך שידור ציבורי בעידן הפייסבוק בו כל בעל מחשב הוא נציג אותנטי של הציבור?

במקום שכספי המיסים של מובילאיי יובילו להעלאת קצבאות הנכות או יושקעו בדיור לזוגות צעירים הם יוזרמו היישר למפלצת הדו ראשית החדשה. הרשלה לא היה עושה זאת טוב יותר.

הטובים לתקשורת?

תמונה: אודליה ארביב

דווקא כמי שמאמין שיש לשנות את ההגמוניה התקשורתית. אני סולד לחלוטין מהניסיון לשלוט פוליטית בכלי התקשורת. כמו שהמאבק הפוליטי בין ישראל היום לידיעות אחרונות עושה רק רע לעולם התקשורת ולאמון הציבור כך גם המפלץ החדש יוכיח כי תם עידן העיתונאות האובייקטיבית.

הדרך היחידה לשנות לאורך זמן הינה לנקוט בשיטת אורי אורבך ז"ל: הטובים לתקשורת" קרי לגדל ולשלב עיתונאים סרוגים וימניים המביאים את השקפת עולמם אל המרקע באופן טבעי ולא כהנחתה פוליטית בוטה של הליכוד שהכוכבת שלו, קרי שרת התרבות מירי רגב כבר הצהירה באופן כנה ובוטה:"מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו?".

הגוף הזה שנולד בחטא ועומד לצאת לעולם בלידת ואקום פוליטית  בה כחלון ונתניהו מושכים בראשו הוא תוצר ברור לכל מה שרע בציבוריות שלנו ולהתנהלות הישראלי המצויה. איך אמרה הפולניה שבעלה הגוסס ביקש כמשאלה אחרונה שתצעד יד ביד עם אמו בלוויה:"מההלוויה הזאת אני כבר לא אהנה".

{פורסם במצב הרוח}

Exit mobile version