Site icon מקומון רמת גן

חיוך מיליון דולר

חיוך של מיליון דולר – זהו החלום של רבים מאתנו. הדרך אל הגשמת החלום כוללת שמירה על היגיינת הפה – וביקור תדיר אצל רופא השיניים. בזכות טיפול מקצועי זה, לא רק נראה טוב – אלא גם נרגיש נפלא. בין אם מדובר בביקור שגרתי או שמא מדובר ביישור שיניים – פניה אל אנשי המקצוע תוביל אתכם למערכת שיניים לבנות, מבריקות ובעיקר – בריאות.

צילום: abcdent.co.il

ביקור אצל רופא השיניים הוא עניין שבשגרה עבור רבים. זאת לאור ההבנה כי שמירה על היגיינת הפה היא חשובה מאין כמוה. הסיבות לביקור אצל מומחה זה הן רבות – החל מבניית עצם, עקירה כירורגית, קיבוע בשיניים, תותבות על שתלים, פלטות שקופות ועד עקירה ושתל ביום אחד. מדובר בפעולות אותן מבצעים צוות המומחים של מרפאת שיניים רב-תחומי בהנהלתה של ד"ר קלריסה מור-גן. מרפאה זו מחזיקה בתשתית המתאימה לעבודותיה המקצועיות – והיא מסתייעת במכשור המודרני הדרוש לכל פעולה ופעולה. בכל שאלה ובעיה, נשמח לעמוד לרשותכם.

סוגים שונים של טיפולי שיניים

אומרים שחיוך גדול הוא התכשיט היפה ביותר. עם זאת, רבים מאתנו מתקשים לחייך – שכן הם מתביישים בשיניים שלהם. הסיבות לכך הן שונות ומגוונות, אך אין ספק שיש לטפל בבעיה הדנטלית – תהא אשר תהא. בשלב זה, עולה הצורך לבקר אצל רופא השיניים, לקבלת הטיפול הדרוש. עקירת שן בינה, למשל, היא דוגמא בולטת לכך. כאשר אנו מדברים על סוג טיפול זה, הכוונה היא למצב בו השן הטוחנת – השלישית והאחרונה – בתוך חלל הפה היא אף האחרונה לבקוע מבין כלל השיניים בחלל הפה. לצפיפות הנובעת עקב כך, יש פתרון והוא עקירת שן הבינה.

כמו כן, ניתן לפנות אל צוות מרפאת שיניים רב-תחומי בהנהלתה של ד"ר קלריסה מור-גן, לביצוע טיפולים נוספים ומגוונים, כדוגמת הקצעת שורשים. מדובר בטיפול שמטרתו לנקות את סביבת שורשי השיניים; סביבה המאופיינת בדרך כלל בדלקות מקומיות – לצד בעיות אחרות. כך או כך, הטיפול יסייע ואף ימנע את התדרדרות מצב החניכיים והלסת.

לסייע במקצועיות – בזכות המומחים

כאמור, טיפולי שיניים המתבצעים על ידי אנשי מקצוע, יובילו לתוצאה הרצויה. בין אם מדובר בעקירה כירורגית של שן בינה, דלקת בשן ובין אם מדובר בסוגי טיפולים אחרים – מרפאת שיניים רב-תחומי בהנהלתה של ד"ר קלריסה מור-גן, תסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-5740484

Exit mobile version