Site icon מקומון רמת גן

חידוש מטבחים

אם המטבח שלכם כבר ישן או שלכם כבר נמאס מהעיצוב ואתם רוצים להתחדש אך התקציב אינו מאפשר זאת – חידוש מטבחים עם נגרייה לה מדרה היא הפתרון שאתם מחפשים. חידוש מטבחים מתאים למקרים בהם צבע מתקלף מהדלתות של הארונות, המסילות חורקות וסגנון העיצוב מיושן. חידוש מטבחים מאפשר למעשה לחדש את המראה החיצוני של המטבח הקיים ולשלב בו אלמנטים חדשים בעלות של 30% ממחיר של מטבח חדש. חידוש למטבח אידאלי במקרים בהם התקציב מוגבל ובעבור דירות מושכרות. חייגו עכשיו אל נגריית לה מדרה ותגלו שגם את המטבח שלכם אפשר לחדש. הרבה יותר זול מהחלפת מטבח והתוצאה מרשימה לא פחות.

credit Pixabay

איך מחדשים ארונות מטבח?

פרויקטים של חידוש מטבחים מתמקדים בעיקר בארונות המטבח. המראה הכללי של המטבח מושפע לא מעט מהארונות. נתחיל את הליך החידוש בבדיקה מקצועית של המטבח הקיים. נגר יגיע אליכם הביתה ויבדוק האם ארונות המטבח יציבים והאם משטח העבודה תקין. חידוש מטבחים שגרתי יתמקד בהחלפת דלתות הארונות בדלתות חדשות. כך המטבח הישן שלכם מקבל ברגע מראה של מטבח חדש. בהתאם לגודל של החדר אפשר יהיה להוסיף עמדת אי עם שטחי אחסון ודלפק אכילה. יחד עם החלפת החזית של הארונות נמליץ גם על חידוש הפרזול. קיימת גם אפשרות להחליף חלק מהארונות במגירות.

כמה עולה חידוש מטבחים?

מחירים של חידוש מטבחים יהיו זולים יותר באופן משמעותי ממחירים של רכישת מטבח חדש. את העלות מחשבים לפי מטר מרובע או על פי מספר דלתות הארונות. כל נגרייה מחשבת את העלות בשיטה משלה. העלויות של חומרי הגלם משפיעות באופן ישיר על המחיר. כך למשל, אם תבחרו בעץ מלא יוקרתי, העלות של חידוש המטבח תחושב בהתאם.

ארונות מטבח עם גימור פורמייקה (לא עץ מלא אך בכל זאת חזק ועמיד) יהיו הזולים ביותר. ארונות עם גימור פורניר מבטיחים מראה של עץ מלא במחיר זול יותר ממחיר של עץ מלא. ארונות בגימור אפוקסי יוצרים מראה מודרני ומעוצב במחיר זול יותר ממחיר של עץ מלא. חשוב לציין שכיום כבר לא נהוג לבחור באופן אוטומטי בעץ מלא בעבור מטבחים. התקשרו כבר עכשיו 050-6671231

Exit mobile version