Site icon מקומון רמת גן

חושבים על בריכה ביתית? אלו כל האפשרויות הקיימות

חולמים על בריכה ביתית בחצר? מעוניינים לשדרג את איכות החיים וליהנות מעליה משמעותית בערך הבית באמצעות התקנת בריכת שחייה בגינה? ובכן, כיום כל אחד יכול לבנות בריכה ביתית בנויה בעלויות משתלמות ובמחיר שווה לכל כיס. החלום הישראלי של בית עם חצר ובריכה גדולה ומעוצבת נמצא בהישג ידם של רבים, עם זאת חשוב להכיר את סוגי הבריכות הביתיות ומומלץ לבחור בריכה בנויה הנחשבת לאיכותית יותר.

מהן האפשרויות הקיימות?

בענף הבריכות הביתיות יש מגוון אפשרויות ודגמים של בריכות בנויות, למשל בריכה מתועשת, בריכה הבנויה מבטון, בריכות פיברגלס בשלל עיצובים, צורות וגדלים ועוד. אמנם, הפתרון הזול ביותר הוא לרכוש בריכה קטנה מתנפחת או בריכה מ-PVC עם חיזוקים ממתכת, אך כדאי להשקיע בבריכה ביתית בנויה מאחר ובטווח הארוך זהו הפתרון המשתלם ביותר עבורכם.

בריכה פרטית – לא רק למשפחה עם ילדים קטנים. צילום: rawpixel

הבריכות הביתיות הנפוצות ביותר הן:

כאשר בוחרים בריכת שחייה לחצר הבית עליכם להתייחס למספר פרמטרים חשובים כגון: גודל החצר והבריכה, תנאי שטח, היתרי בנייה, משך תכנון ובניית הבריכה הביתית, עלות הבריכה, אפשרויות עיצוב, תקופת אחריות, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, אפשרויות אבזור וחימום המים ועוד. בנוסף, יש להתייחס לעלויות התחזוקה השוטפת.

למה כדאי להשקיע בבריכה בנויה?

לא כל יום מתכננים ובונים בריכה ביתית, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מנציגי חברת ספיר בריכות כדי לקבל החלטות נכונות ומשתלמות לטווח הארוך. הבריכה הבנויה נחשבת לעמידה ולאיכותית ביותר, זו השקעה משתלמת לטווח הארוך וגם שווי הנכס שלכם יעלה בצורה משמעותית, לכן יש צידוק כלכלי להתקנת הבריכה בחצר ביתכם.

יש מגוון דגמים של בריכת שחייה ביתית, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. בדרך כלל הלקוחות מתמקדים רק בנושא המחיר אך ישנם פרמטרים חשובים נוספים שיש לשקלל בעת קבלת ההחלטות.

אם ברצונכם להגשים חלום וליהנות מבית פרטי עם חצר מטופחת ובריכה יוקרתית – הגעתם למקום הנכון!. חברת ספיר בריכות היא מהחברות המובילות בישראל לתכנון ולבניית בריכות ביתיות באיכות גבוהה ובגימור יוקרתי, תוך התחייבות למחירים תחרותיים ולשירות מעולה.

Exit mobile version