Site icon מקומון רמת גן

חופשת סמסטר בארץ – האפשרויות המומלצות ביותר

המקומות השווים ביותר עבור חופשת סמסטר בארץ- חופשת הסמסטר הראשונה של מאות אלפי הסטודנטים בישראל נמצאת בפתח, ועל אף מציאות הקורונה העגומה, הצורך בנופש, טיול ושלווה קיים אצל רבים מהלומדים. כעת, כשנסיעה לחו"ל אמנם אפשרית אבל מעט מסובכת ומלאת סיכונים, חופשת סמסטר בארץ היא אפשרות הרבה יותר נוחה ומומלצת. אז בואו נראה היכן תוכלו לטייל בכיף גדול במדינה היפה שלנו ולהטעין מצברים לקראת המשך שנת הלימודים שלכם.

הצפון הירוק – טבע של חו"ל בגבולות המדינה

בין אם אתם בחופשת סמסטר של לימודי תואר ראשון או בהפסקה קצרה במהלך קורס תקשורת ספורט, האפשרות לטייל באחד מאזורי צפון המדינה – רמת הגולן, הגליל, הכרמל והעמקים – קוסמת ומפתה.  אחרי גשמי הברכה שירדו עלינו לטובה בדצמבר ובעיקר בינואר, אזור הצפון מוריק ויפה מאי פעם. הנחלים שוצפים, הצבע הירוק שולט, והחרמון מכוסה שלג. תוכלו ליהנות מימים של שלווה ושקט מחד, לצד שפע אטרקציות ואפשרויות בילוי מסעירות.

 

האתרים הפופולריים ביותר הם החרמון, ראש הנקרה, מונפורט והגליל המערבי, טבריה והכנרת, עמק בית שאן, הרי הכרמל ועוד שלל מקומות נפלאים לטיולים, חוויות ונופים נהדרים.

מבחינת לינה, בהנחה שלא תרצו להקפיא את עצמכם בקמפינג, האפשרויות בצפון מגוונות. החל מאוהלים ממוזגים ומחוממים, דרך אירוח קיבוצי וכפרי, ועד צימרים רומנטיים או משפחתיים. המחירים בתקופת החורף צונחים ותוכלו ליהנות ממקומות נהדרים במאות שקלים בודדים ללילה.

 

המדבר בחורף – כיף ויופי בלתי רגילים

מדרימים 300 ק"מ לאזור עם הזריחות והשקיעות הכי מטריפות בישראל – הנגב והערבה. שם תמצאו מאות קילומטרים של שלווה ממכרת, יחד עם אטרקציות מדבריות נהדרות. אז נכון, קר בלילות, אבל לרוב יבש (ואם לא, השיטפונות במדבר יהודה הם אטרקציה נהדרת), כך שעם מעיל טוב וגישה נכונה, אתם יכולים ליהנות מחופשה נפלאה במיוחד. לאורך ולרוחב הנגב והערבה מאות צימרים, אורחנים, מתחמי "גמפלינג" וגם כמה מלונות בוטיק מיוחדים עם קונספט מדליק. אם אנחנו מצאנו לילה באירוח מדברי פשוט ונפלא (45 דקות מבאר שבע) במחיר של קצת יותר מ-400 ₪ לזוג, גם אתם יכולים.

חופשת סמסטר בארץ בסגנון אורבני

אם אתם מאלו שמעדיפים חופשת סמסטר בארץ בסגנון יותר רועש וקצבי, יש לכם לפחות שתי אפשרויות נהדרות – תל אביב וירושלים. דווקא בחורף, במיוחד כשכמעט אין תיירים, הבילוי בערים הללו פשוט נפלא ומתאים גם לימים הקרים. מרכזי קניות, מוזיאונים, חיי לילה נהדרים, אתרים מרכזיים, קדושים ויפים, שווקים מקורים, מסעדות מצוינות. בקיצור, כל מה שצריך מחופשה בהילוך ודציבלים גבוהים.

 

כיאה לעונה הקרירה, גם בעיר הבירה ובעיר ללא הפסקה, המחירים צונחים והופכים לתלת-ספרתיים. כאן גם תמצאו שפע של אפשרויות אירוח בדירה בתשלומים שפויים, בין אם דרך אתרים כמו B&B, ובין אם כחלק מהחלפת דירות. גם הוסטלים יש בשפע במחירים שלעיתים יורדים מתחת ל-100 ₪ ללילה לאדם.

בשורה התחתונה, חופשת סמסטר בארץ בתקופת הקורונה היא אפשרות מציאותית, זולה ונפלאה שחבל לכם לפספס. אז קדימה, זה הזמן שלכם למלא מצברים לקראת המשך שנת הלימודים. אתם זקוקים לזה.

Exit mobile version